گروه: خبر
تاریخ: ۷:۲۸ :: ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
بازدید مدیر منطقه لرستان از تاسیسات سوختگیری فرودگاهی و انبار نفت شهید کیارش خرم آباد

به منظور بررسی ،کنترل و اجرای صحیح دستورالعمل های جاری شرکت ،گروه معین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان ، با حضور در تاسیسات سوختگیری فرودگاهی و انبار نفت شهید کیارش خرم آباد ، از واحدهای آن بازدید نمود .

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این بازدید وضعیت عملیات تخلیه و بارگیری ، کنترل کیفی و کمی فرآورده ها، تجهیزات ایمنی ، ثبت و صدور بارنامه ها و کلیه فرایند عملیات و تجهیزات و تاسیسات سوختگیری فرودگاهی و انبار نفت مورد بررسی و ارزیابی قرارگرفت.

پیمان بهرامی مدیر منطقه لرستان در خصوص اهداف این بازدید گفت : به منظور بررسی و کنترل دقیق ، اعضای گروه معین شرکت متشکل از مسئولین عملیاتی و ستادی در راستای ارتقاء عملکرد درون سازمانی و تأمین اهداف شرکت وضعیت انبار نفت و سوختگیری هواپیمایی خرم آباد را مورد بررسی و بازبینی قراردادند.

وی ضمن تاکید بر رعایت کامل مقرارت و دستورالعمل های شرکت از سوی کارکنان ، بر آماده بکاربودن و بروزرسانی تجهیزات ایمنی و اطفاء حریق تاکید نمود و خواستار توجه و اهتمام بیشتر کارکنان در زمینه رعایت نکات ایمنی شد.

مدیر منطقه لرستان در این بازدید از تاسیسات سوختگیری فرودگاهی و بخش های مختلف انبار نفت از جمله حراست ، صدور، کنترل کیفیت ، ایمنی ، مهندسی ، تخلیه و بارگیری ، محازن و بخش های اداری دیدن کرد.

لازم به ذکر است گزارش نهائی گروه معین به مدیر منطقه ارسال شده تا جهت برنامه ریزی و بهبود عملکرد واحدهای پایش شده به مسئولین و کارکنان واحدها ابلاغ شود و در اولویت برنامه کاری شش ماهه دوم سال ۹۸ در منطقه قرار گیرد.

منطقه لرستان یکی از مناطق ۳۷گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که با دارا بودن هفت ناحیه ،سه انبار نفت و یک مرکز سوختگیری هواپیمایی وظیفه تامین و توزیع سوخت در استان را به عهده دارد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید