گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۳۸ :: ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
بازدید مشترک رییس صمت و اتاق اصناف لرستان از چلوکبابی‌های سطح شهر خرم آباد

طی یک بازدید سرزده و میدانی دکتر جعفری رییس سازمان صمت استان و حشمت رحیمی رییس اتاق اصناف مرکز استان از رستوران‌های درون شهری ، فست فودها ، هتل ها و... بازدید به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در راستای ادامه‌ی طرح نظارتی ویژه نوروز سال ۱۴۰۱ در لرستان رییس اتاق اصناف مرکز لرستان به اتفاق حضور دکتر بهمن جعفری رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان لرستان، سرهنگ بشارتی رییس نظارت بر اماکن عمومی استان،  یوسف مرادی معاون بازرسی سازمان صمت، امیر طولابی رییس اداره بازرسی و شمس کارشناس اداره‌کل میراث‌فرهنگی لرستان از رستوران های درون شهری ، فست‌فودها، چلو کبابی‌های سطح شهر خرم آباد و نیز غرفه‌های عرضه صنایع‌دستی در بازارچه قلعه فلک‌الافلاک بازدید به عمل آوردند.

رییس اتاق اصناف مرکز لرستان در خصوص این بازدید گفت: این بازدید و سرکشی از ظهر  امروز انجام و تا نماز مغرب ادامه داشت و در این پایش میدانی از رستوران های محل گذر مسافرین در اطراف دریاچه کیو و میدان آزادی و..‌ نیز از مدیران واحد های صنفی که مقررات را رعایت نموده بودند تقدیر و تشکر شد و با برخی دیگر که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده بودند یا بعضا تخلف گران فروشی و کم فروشی داشتند، برخورد قانونی شد.

حشمت رحیمی افزود: طی بازدید امروز دکتر جعفری رییس صنعت، معدن و تجارت استان فورا دستور فرآیند پلمب چند واحد صنفی و تشکیل پرونده تخلفاتی و ارسال آن به بازرسین سازمان صمت و تعزبزات حکومتی را صادر نمود.

او ادامه داد: در ادامه این بازدید توسط اکیپ همراه  از مراکز اقامتی و غرفه‌های مستقر در  قلعه فلک الافلاک خرم‌آباد نیز بازدید به عمل آمد و جهت رفاه حال و رضایت مسافران نوروزی توصیه‌های لازم به غرفه داران ارائه شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید