تاریخ: ۱۳:۵۶ :: ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
بازسازی کف مطالبات لرستان از رئیس جمهور

بالاخره بعد از سه هفته از سیل ویرانگر لرستان رئیس جمهور روز جمعه 31 فروردین وارد لرستان شد.

بالاخره بعد از سه هفته از سیل ویرانگر لرستان رئیس جمهور روز شنبه ۳۱ فروردین وارد لرستان می شود.اگر چه در این ایام نمایندگان و وزرا در تردد به مناطق سیل زده بیشترین حضور را داشتند .آنچه تا کنون از سوی  این عزیزان و حتی معاون اول رئیس جمهور مطرح شد عملا” به منصه ظهور نرسیده ویا به آینده موکول شده هرچند هیئت دولت در جلسه چهارشنبه مصوبات ریالی خوبی داشت اما سهم لرستان از بودجه عمرانی زیرساخت ها،جاده های ویران،خانه های بی سامان،کسب های نابودشده،شغل های آب برده،کشاورزی،شیلات و … مشخص نیست.
جناب آقای رئیس جمهور
افسوس که دیر آمدی تا صحنه های ایثار مردمانی را درسیل ببینی که چگونه از دولت و مدیرانت در خدمت و کنترل بحران سیل پیشی گرفتند اگر امروز در پلدختر زندگی اندکی آرام شده و خیابان هایش کفش هایت را گلی نمی کند.حاصل تلاش شبانه روزی گروه های مردمی،جهادی،بسیج،سپاه ،ارتش و صبوری مردم نجیب پلدختر بوده است.
آقای روحانی
پلدختر ومناطق سیل زده به همت مردم سخادتمند و  خیران دلسوز سامان می گیرد چه دولت کمک کند چه نباشد روزهای گذشته ،مردم لرستان درک کردند که ایران به احترام آنان ایستاده  ویاد گرفته اند، مردمان سختی و نداشته ها باشند.
اما باز سازی مناطق آسیب دیده حداقل مطالبات مردم از دولت تدبیر و امید است.
آقای رئیس جمهور پای در استانی می گذارید که این روزها دولت جنابعالی برنامه ایی برای توسعه لرستان ندارد.
آمارها این را به خوبی نشان می دهد بیشترین نرخ بیکاری،آسیب های اجتماعی چون خودکشی،بیکاری،فقر و محرومیت و… روح مردم را آزرده !؟کارگروه  ملی تقسیم  کار هم که قرار شده آسیب ها را کاهش دهد.عملا تشکیل نشد.
کارخانه های تعطیل شده،کارگاه های ورشکسته،توسعه صنعت و معادن ،مناطق آزاد تجاری،منابع طبیعی،محیط زیست و حتی زاگرسی که در حال نابودی بود از جناب دولت تدبیر اندیشه ایی نشد؟
حتی در دوره اول دولت تدبیرو امید لرستان پایلوت اقتصاد مقاومتی بود اما تغییری نکرد.
آقای رئیس جمهور لرستان خسته تر از همیشه نای شنیدن وعده را ندارد و از طرفی وزاری کابینه هر طرح راچند بار کلنگ زنی و روبانش را قیچی زده اند
پس لطفا” لرستان را دوباره بنگرید نه با تکیه به مدیران ناتوان لرستان را با جوانان و نیروهای نخبه آن بنگرید.

بهنام فروتن نیا

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید