مدیرکل منابع طبیعی استان:
تاریخ: ۱۷:۰۸ :: ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
با قاچاقچیان زغال برخورد قانونی می شود

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان خبر داد: با قاچاقچیان زغال برخورد قانونی می شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان گفت : با تخریب گران عرصه های ملی و قاچاقچیان زغال برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

شیرزاد نجفی اظهار کرد : در پی گزارشات مردمی مبنی بر تهیه و قاچاق زغال در روستای دره بید بخش مرکزی ، بلافاصله نیروهای یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان و شهرستان به محل اعزام شدند که پس از تعقیب و گریز چند ساعته،توانستند در منطقه ماسور فرد متخلف را دستگیر نمایند.

وی با بیان اینکه طبق اطلاعات حاصله از مردم منطقه ، فرد متخلف روزانه مبادرت به قاچاق یک تن زغال نموده است خاطرنشان کرد : ۵۰۰ کیلوگرم زغال در خودروی پژو پارس فرد خاطی کشف و ضبط گردید که پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گردید.

نجفی ضمن هشدار جدی به متخلفان و قاچاقچیان زغال ، خاطر نشان کرد: در برخورد با سودجویان و کسانی که برای تهیه زغال،با قطع درختان اقدام به تخریب عرصه های جنگلی می کنند قاطعانه برخورد قانونی خواهد شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان ، حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه ایی همگانی دانست و افزود : شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و رسیدگی به گزارشات مردمی در زمینه هرگونه تخلف در عرصه های ملی می باشد.

✍ پیام عالیخانی چگنی

۹۸/۱/۱۸

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید