گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۳:۳۴ :: ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
با مراکز غیر مجاز و فاقد پروانه کسب جهت نصب کیت سیستم گاز مایع LPG بر روی خودروها برخورد قانونی خواهد شد

با مراکز غیر مجاز و فاقد پروانه کسب جهت نصب کیت سیستم گاز مایع LPG بر روی خودروها از سوی ادارات متولی برخورد قانونی بعمل خواهد آمد .

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در راستای بررسی مسائل و مشکلات و هم اندیشی به منظور توزیع سهمیه گاز مایع بر مبنای خانوارهای عدم برخوردار از گاز طبیعی نشستی با حضور مسئولین منطقه ، نمایندگان سازمان صمت و اداره استاندارد و مدیران برخی از شرکت‌های موزع و تأسیسات گاز مایع در سالن جلسات منطقه برگزار شد.

دالوند معاون بازرگانی منطقه در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات مسئولین شرکت‌های موزع و تأسیسات گاز مایع گفت: با توجه به شرایط موجود می‌بایست مسئولین گاز مایع در استان و شهرستان‌ها و همکاران در منطقه، بیش از گذشته تلاش کنند تا خانوارهای غیر بهره مند از گاز طبیعی به سهولت بتوانند گاز مایع مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

وی ضمن اشاره به ارائه خدمات مطلوب به مردم، اظهارداشت: همانگونه که شرکت‌های موزع وظیفه حمل گاز مایع از مبادی به شهرستانها را به عهده دارند، مسئولین تأسیسات گاز مایع در شهرستان‌ها نیز باید به نحوی برنامه‌ریزی کنند تا سهمیه در نظر گرفته‌شده را به موقع جذب نموده و در خصوص توزیع آن مشکلی به وجود نیاید.

معاون بازرگانی منطقه لرستان با تأکید بر لزوم کنترل و نظارت بر توزیع گاز مایع، به منظور جلوگیری از انحراف در توزیع، گفت: نظارت منسجم و برنامه‌ریزی شده توسط دستگاه‌های ناظر و متولی امری ضروریست و این منطقه آمادگی دارد همراه با ادارات مرتبط و به طور مشترک در هر ساعت از شبانه‌روز در جهت جلوگیری از انحراف گاز مایع به سمت خارج از مصارف تعریف شده، از تأسیسات گاز مایع و محل‌های فروش بازدید به عمل آورند.

برخورد قانونی با مراکز غیر مجاز و فاقد پروانه کسب جهت نصب کیت سیستم گاز مایع LPG بر روی خودروها از سوی ادارات متولی ( سازمان صمت ، تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی ) از مهمترین مواردی بود که از سوی مسئولین منطقه در این جلسه مورد بحث و تاکید واقع گردید.

در ادامه حاضرین در جلسه مشکلات و کمبودهای موجود را بیان کردند و معاون منطقه، رؤسای تأمین و توزیع و روسای نواحی ضمن پاسخگویی به مسائل مطروحه، بر تلاش همکاران در جهت رفع مشکلات تأکید کردند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید