چرخ پروژه های نوسازی مدارس روی ریل
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲:۱۳ :: ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
با مشارکت خیرین مدرسه ساز،  دو واحد آموزشی در لرستان افتتاح شد

مدرسه روستای طالقان شهرستان دوره چگنی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در چهارمین روز از شروع سال تحصیلی ، با حضور مهندس ترابی فرماندار شهرستان دوره ، خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس استان ، دهقان مدیر آموزش و پرورش عشایری لرستان ، سهرابی نماینده آموزش و پرورش استان و خانواده ارجمند خیر مدرسه ساز مهندس فتحی بیرانوند ، مدرسه روستای طالقان شهرستان دوره چگنی به بهره برداری رسید .

مهندس فتحی بیرانوند خیر مدرسه ساز گفت:علاوه بر مشارکت در ساخت این واحد آموزشی ، ساخت چند مدرسه دیگر را تقبل کرده ایم که هم اکنون در دست ساختند و از پیشرفت فیزیکی خوبی نیز برخوردار هستند .

این مدرسه ۲ کلاسه روستای طالقان به نام خیر ( مهندس سعید فتحی بیرانوند ) با ۱۵۰ متر مربع زیربنا و صرف ۳۳۰ میلیون تومان اعتبار ساخته شده و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

همچنین این خیر گرامی و همسر گرامیشان سرکار خانم موسوی ، با اهدا کیف ، لوازم التحریر و اسباب بازی ضمن تبریک فرارسیدن بهار علم و دانش ، برای دانش آموزان و مربیان آرزوی پیروزی و سلامتی کردند .

گفتنی است ؛ علاوه بر تحویل این واحد آموزشی به آموزش و پرورش استان ، افتتاح مدرسه یک کلاسه دیگر توسط نوسازی مدارس لرستان به آموزش و پرورش ناحیه دو خرم آباد در روستای چزال انجام پذیرفت که این واحد هم با مشارکت موسسه خیریه مهرگیتی و به سرپرستی خیر والامقام سرکار خانم گیتی نژاد با زیربنای آموزشی ۱۴۴ متر مربع و بااعتبار یکصد و ۷۵ میلیون تومان ساخته شده است.

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید