استاندار لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۲۲ :: ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
برای بازار عید نوروز و رمضان هیچگونه کمبود کالای مصرفی نداریم

استاندار لرستان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: برای بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان پیشرو در هیچ قلمی از کالاهای پرتقاضای مردم کمبود نداریم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر فرهاد زیویار عنوان کرد: در این راستا ذخیره سازی اقلام اساسی به منظور تنظیم قیمت ها انجام شده و در زمان مقرر عملیات عرضه دولتی آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش میزان تقاضا برای برخی اقلام از جمله میوه عید و امکان کمبود و یا افزایش قیمت آنها تصریح کرد: اقلام اساسی عید به ویژه سیب و پرتقال به میزان کافی ذخیره شده و استان حتی ظرفیت صادرات سیب به استان های دیگر را دارد.

استاندار لرستان همچنین در خصوص قیمت گوشت و مرغ در ایام پیشرو اظهار کرد: در این مورد نیز برنامه ریزی مناسبی انجام شده و پیش بینی ما این است که در بازار عید بتوانیم نسبت به استان های همجوار با قیمت بهتری به مردم عرضه شود.

دکتر زیویار در مورد سیاست های ستاد تنظیم بازار تصریح کرد: تمامی حجم واردات و صادرات در دست دولت نیست اما سیاست ما ایجاد تعادل در بازار و جلوگیری از افزایش بیش از حد معمول قیمت کالاها در ایام پرتقاضا مانند عید و ماه مبارک رمضان است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید