رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۴۸ :: ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
برای توسعه بخش کشاورزی استان  راهی جز استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نداریم

‍رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در جلسه بحث و بررسی جانمایی احداث گاوداری ۱۰ هزار راسی اظهار کرد: برای توسعه بخش کشاورزی استان راهی جز استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نداریم.

گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر اسفندیار حسنی مقدم در جلسه مکان یابی و جانمایی احداث گاوداری ۱۰ هزار راسی با اعلام این خبر گفت اگر بخواهیم با روال گذشته و با تکیه بر اعتبارات دولتی به فکر توسعه استان باشیم توسعه بخش کشاورزی به سختی انجام خواهد شد.

وی افزود: باید به دنبال حذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و هلدینگ‌های بزرگ که اهلیت دارند باشیم در این راستا اولویت با هم استانیهای داخل استان ، خارج از استان، خارج از کشور و سایر هموطنان خواهد بود که بیایند و در یکی از بهترین نقاط جهان یعنی استان لرستان سرمایه گذاری نموده و راه توسعه استان را هموار کنند.

دکتر حسنی مقدم با اعلام اینکه در چار چوب قانون و با تعامل زمینه را برای حضور ده‌ها سرمایه‌گذار در بخش کشاورزی فراهم می نمائیم ، افزود :در مسیر سرمایه گذاری و توسعه بخش کشاورزی استان با اهمال‌کاری کسی مماشات نخواهم کرد و چنانچه بخواهد سنگ اندازی کند مانع خواهم شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در پایان گفت کارخانه شیر لرستان روزانه توان فرآوری ۲۷٠ تن شیر را دارد ولی از این سرمایه عظیم با توان تولید بالا به علت عدم تأمین شیر کافی استفاده نمی شود، لذا احداث گاوداری ها ئی با ظرفیت و توان تولید بالا از ضروریات توسعه استان می باشد.

در این جلسه مدیران جهاد کشاورزی شهرستانهای خرم‌آباد ، دورود و چگنی پیشنهادات خود را در خصوص مکان یابی ، تهیه زمین و جانمایی به منظور احداث گاوداری ۱۰ هزار رأسی ارائه نمودند.

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید