گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۴۲ :: ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان خبر داد: نظارت و برخورد با تغییر کاربری‌ها غیرمجاز اراضی کشاورزی استان لرستان با شروع فصل تابستان به‌طور گسترده انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، سرهنگ همایون بخشی فرمانده یگان حفاظت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با اعلام این مطلب افزود: با شروع فصل تابستان گشت‌های نظارت و حفاظت از اراضی کشاورزی در سطح استان شبانه‌روزی فعالند و با متخلفان تغییر کاربری اراضی کشاورزی به‌صورت جدی برخورد می‌شود.

سرهنگ همایون بخشی تصریح کرد: مقابله با تغییر کاربری غیر‏مجاز اراضی کشاورزی یکی از مهمترین اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی استان است و این یگان با همکاری و مشارکت مردم، طرح حفاظت از اراضی زراعی و باغی را درفصل تابستان ۱۴۰۱ به شکل گسترده‌ای اجرا می‌کند و با معارضان و متخلفان طبق قانون برخورد قاطع خواهد کرد.

این مقام مسئول با اشاره به گشت‌زنی مستمر و حضور فعال گشت‌های یگان حفاظت اراضی کشاورزی و کارشناسان سازمان در عرصه‌های کشاورزی تصریح کرد: گشت‌های ویژه یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان، به‌طور مستمر هر گونه فعالیتی را در اراضی کشاورزی و باغی رصد می‌کنند.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان ادامه داد: جهت پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی و اراضی ملی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی سازمان امور اراضی کشور به‌صورت شبانه روزی آماده برخورد با متصرفان و سودجویان در اراضی کشاورزی هستند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید