گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۷:۳۸ :: ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
برد شیرین خیبر از چادرملو اردکان

در حساس‌ترین بازی هفته بیست و دوم لیگ یک فوتبال ایران خیبر خرم‌آباد با نتیجه ۲ بر ۱ چادرملو اردکان را شکست داد و صدرنشین شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ آزادگان عصر امروز خیبر در ورزشگاه تختی خرم‌آباد میزبان تیم صدرنشین چادرملو بود.

این دیدار به خاطر قرار گرفتن دو تیم در رده‌های اول و دوم جدول لیگ یک از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار بود.

حدود ۱۰ هزار تماشاگر امروز در ورزشگاه‌ها تختی خرم‌آباد حضور داشته که به عنوان یار دوازدهم خیبر با شور خاصی خیبر را تشویق کردند.

در ابتدای بازی چادرملو بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۱۲ توسط علی طاهران به گل رسید.

دقایقی پس از گل اول چادرملو توسط دهقان می‌توانست به گل دوم برسد اما تیر دروازه مانع باز شدن دوباره خیبر شد.

در حالی که بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به نفع چادرملو رو به پایان بود در وقت اضافه سینا خادم‌پور بازیکن خیبر از داخل محوطه شش قدم توپ ارسالی را با یک بغل پای دقیق به تور دروازه چادرملو چسباند تا بازی در نیمه نخست با تساوی به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم شاگردان مهاجری در خیبر رفته رفته بازی را در دست گرفتند و چندین موقعیت داشتند که نهایتا در دقیقه ۶۳ علیرضا دغاغله با شوتی زیبا و سرکش گل دوم خیبر را به ثمر رساند.

در ادامه حملات خیبر ادامه داشت اما بخت با شاگردان مهاجری برای زدن گل‌های بیشتر یار نبود و موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت.

نهایتا این بازی که به نوعی فینال زودرس لیگ یک بود با نتیجه ۲ بر یک به نفع خیبر به پایان رسید تا نماینده لرستان در لیگ یک فوتبال ایران با کسب ۳ امتیاز شیرین این بازی ۴۹ امتیازی شده و به صدر جدول برود‌.

چادرملو اردکان نیز پس از خیبر تیم دوم جدول لیگ یک است.

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید