گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۵۳ :: ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
بررسی عملکرد اتحادیه صنفی الکتریکی و باطری‌سازی شهرستان خرم‌آباد

در راستای برگزاری جلسات اتاق اصناف مرکز لرستان با هیئت مدیره اتحادیه های صنفی، روز دوشنبه 1400/08/18این جلسه باحضور رییس اتاق اصناف و مسئول امور اتحادیه های صنفی مرکز لرستان و همچنین هیئت مدیره و مدیر اجرایی اتحادیه صنفی الکتریکی و باطری سازی شهرستان خرم آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حشمت رحیمی رییس اتاق اصناف مرکز لرستان ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه به عملکرد ضعیف این اتحادیه در ساماندهی واحد های بدون پروانه کسب و همچنین واحد های دارای پروانه کسب منقضی اشاره کرد و از هیئت مدیره خواست طی دوهفته آینده این واحد ها را ساماندهی کنند.

رحیمی در این جلسه بر تلاش بیشتر مدیران اجرایی جهت وصول حق عضویت اعضای تحت پوشش این اتحادیه تاکید کرد و افزود پس از تکمیل ساختمان اتاق اصناف استقرار اتحادیه ها در این اتاق بر اساس عملکرد مدیران اجرایی خواهد بود.

رییس اتاق اصناف ادامه داد: مدیران اجرایی ضمن هماهنگی قبلی با اتاق اصناف یک روز در هفته را جهت شناسایی واحدهای بدون پروانه اختصاص دهند.

رحیمی عنوان کرد: با توجه به طولانی شدن استعلامات اداره مالیاتی در حال مذاکره با این سازمان جهت تسریع در پاسخ دهی به متقاضیان پروانه کسب می باشد.

سرکار خانم مهندس افشاریان مسئول امور اتحادیه های صنفی مرکز لرستان در این جلسه تعداد اعضای اتحادیه الکتریکی و باطری سازی شهرستان خرم آباد را ۱۷۸ واحد عنوان کرد و گفت با توجه به تعداد ۲۸ واحد دارای پروانه کسب منقضی این اتحادیه عملکرد ضعیفی در این خصوص داشته است.

وی در ادامه از اطلاع رسانی مناسب اتحادیه به اعضای خود جهت واکسیناسیون قدردانی نمود و بر همراه داشتن کارت واکسن در محل فعالیت تاکید کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید