گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۲۶ :: ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
بررسی عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان در سال ۹۸

اولین جلسه ،شورای اداری اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان بصورت ویدئوکنفرانس به ریاست مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، اولین جلسه رسمی شورای اداری اداره کل با ریاست محمدرضا آذرخش در خصوص بررسی عملکرد اداره کل در سال ۹۸ و تجزیه وتحلیل نقاط ضعف وقوت برگزار شد .

در ابتدای جلسه محمدرضا آذرخش با تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی صحت و سلامتی برای کلیه همکاران ومردم شریف ایران ا،ظهار داشت :سال ۹۸ سال سخت و دشواری بود زیرا که در اولین روزهای آغازین سال شاهد بروز سیل ویرانگر در شهرستانهای استان بودیم و بواسطه حس انسان دوستی و مسئولیت پذیری ، و خدمت به نظام و مردم در همان ساعات اولیه سیل کلیه امکانات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با رشادت همکاران عزیز خالصانه در اختیار سیل زدگان قرارگرفت؛ وی با بیان اینکه با گذشت یک سال از سیل هنوز هم امکانات مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نورآباد در اختیار بنیاد مسکن استان قزوین که استان معین معرفی گردید قرار گرفته است .

آذرخش گفت : خدا را شاکریم که با تمامی مشکلات و وضعیت سخت تحریم ها و شرایط اقتصادی کشور این اداره کل توانست طی این مدت به تمامی تعهدات آموزشی خود عمل نماید و چیزی بالغ بر ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار نفر ساعت آموزشی بیشتر از تعهدات خود عمل نماید ؛ و در حوزه پشتیبانی، آموزش همکاران ، صدور احکام ، انضباط مالی ،جذب کامل اعتبارات استانی و ملی ، رشد مثبت و قابل توجهی شاهد بودیم.

وی اظهار داشت : با همت همه مسئولین و روسای مراکز اداره کل به بحث مغفول شده واگذاریها ورود پیدا کرد یم و خوشبختانه با برنامه ریزی های دقیق و منظم موفق شدیم که بخشی از املاک مازاد را به چرخه تولید برگردانیم و توانستیم با اجاره این اماکن به بخش خصوصی هم هزینه حامل های انرژی را ازدوش اداره کل ودولت برداریم و هم به بحث اشتغالزایی تولیدکنندگان بپردازیم.

آذرخش تصریح کرد : انتصاب آقای هاشمی به عنوان ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نقطه عطفی بود که درهمان بدو ورود با پیگیرهای مستمر و فراهم سازی بستر مناسب شاهد افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان بودیم که جا دارد از همین جا از ایشان و تیم تشکیلاتی سازمان تشکر و قدردانی بعمل آوریم .

وی با اشاره به برنامه های از پیش تعیین شده در سال ۹۹ از کلیه همکاران درخواست کرد که مطالبات به حق ریاست سازمان و افکار عمومی را با تمام جدیت پیگیری کنند و در بحث آموزش، نگاه نو را سرلوحه کار خود قرار دهند. و از نگاه سنتی عبور کنند.همچنین به بحث آموزش های مجازی توجه بیشتری داشته باشیم و بر اساس تقاضا و نیاز جامعه ونیز آموزش متناسب با بازار کاربعنوان یک اصل قرار گیرد.

آذرخش در پایان جلسه از تمامی عزیزانی که به صورت خود جوش در پویش تولید ماسک در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کووید ۱۹ با اداره کل همکاری داشته اند تقدیر و تشکر کرد واز دوربوسه بر دست تمامی پرسنل جامعه پزشکی زدکه نمایشی سترگ راازایثار وفرهنگ والای ایرانی درمقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشتند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید