گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۳۷ :: ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
بررسی مشکلات محل دفن پسماند شهر کوهدشت

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، جلسه بررسی مشکلات محل دفن پسماند شهر کوهدشت با حضور معاونت نظارت و پایش اداره کل و کارشناسان این حوزه، رئیس اداره حفاظت محیط زیست کوهدشت، شهردار و اعضای شورای شهر کوهدشت در محل شهرداری این شهر برگزار شد. جلسه بررسی مشکلات محل دفن پسماند شهر کوهدشت با حضور […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، جلسه بررسی مشکلات محل دفن پسماند شهر کوهدشت با حضور معاونت نظارت و پایش اداره کل و کارشناسان این حوزه، رئیس اداره حفاظت محیط زیست کوهدشت، شهردار و اعضای شورای شهر کوهدشت در محل شهرداری این شهر برگزار شد.

جلسه بررسی مشکلات محل دفن پسماند شهر کوهدشت با حضور خانم برنا معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان و کارشناسان این حوزه، طولابی رئیس اداره محیط زیست کوهدشت، طرهانی شهردار و اعضای شورای شهر کوهدشت در شهرداری کوهدشت برگزار شد.

در این جلسه طولابی رئیس اداره محیط زیست کوهدشت گزارشی از وضعیت فعلی محل دفن زباله و نحوه جمع آوری زباله ها از سطح شهر کوهدشت ارائه نمودند؛ سپس خانم برنا معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به مشکلات موجود در سایت های دفن زباله استان خصوصاً سایت دفن زباله شهر کوهدشت راهکارهایی جهت رفع مشکلات این سایت ارائه نمودند.

در ادامه طرهانی شهردار کوهدشت با بیان مشکلات شهرداری جهت جمع آوری، انتقال و دفن زباله های شهری گفت: روزانه ۱۲۰-۱۷۰ تن زباله در شهر کوهدشت تولید می شود و شهرداری تمام تلاش خود را جهت ساماندهی و دفن بهداشتی این زباله ها انجام خواهد داد.

در پایان این جلسه مقرر گردید شهرداری کوهدشت نسبت به رفع کلیه مشکلات موجود در محل دفن پسماند این شهر از قبیل حصارکشی، خاک پوشانی و جلوگیری از آتش سوزی زباله ها اقدام نماید و همچنین این شهرداری به صورت پایلوت در یکی از محله های شهر کوهدشت اقدام به اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ نماید.

بازگشت به خانه
برچسب ها: ,

پاسخی بگذارید