گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۰۶ :: ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
برقرسانی به سه روستای استان در کمتر از ۱۰ روز

مهندس فریدون خودنیا خبر داد: برقرسانی به سه روستای باغ میربگ و احمد آباد سرکشتی شهرستان نورآباد و روستای فقیرآزادبخت شهرستان کوهدشت در کمتر از  10 روز و با هزینه ای قریب به 10 میلیارد ریال صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهندس خودنیا گفت: برقرسانی به روستاها یکی از شاخصه های رسیدن به کاهش محرومیت ، توسعه پایدار و زمینه ساز مهاجرت معکوس و همچنین جلوگیری از مهاجرت به شهرها می باشد.

مهندس خودنیا گفت:جهت برقرسانی به این روستاها ۱۷۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ۱۱۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و سه دستگاه پست هوایی احداث شد و ۳۲ خانوار از نعمت برق برخوردار شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اکثر روستاهای بالای ۱۰ خانوار استان از نعمت برق برخوردارند؛ ابراز داشت: با توجه به گستردگی و پراکندگی روستاهای استان و همچنین شرایط سخت کوهستانی و صعب العبور بودن راه دسترسی و…، خوشبختانه با تلاش نیروهای زحمت کش این شرکت، توانسته ایم ۹۸ درصد از روستاهای بالای ۵ خانوار را برقرسانی نماییم و ان شاءالله بتوانیم در آینده ی نزدیک برق رسانی به دیگر روستاهای فاقد برق را انجام و جشن پایان برقرسانی به روستاهای بالای ۵ خانوار را برگزار نماییم.

 

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید