گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۲۲ :: ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
برگزاری دوره آموزشی اطفا حریق در منطقه ویژه اقتصادی لرستان

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از برگزاری دوره آموزشی پیشگیری و کنترل و اطفاء حریق در منطقه ویژه اقتصادی لرستان خبر داد. بختیار رازانی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان در حاشیه برگزاری این دوره گفت : در راستای ارتقاء سطح آگاهی و توانایی پرسنل آتشنشانی در مواقع بروز آتشسوزی، […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از برگزاری دوره آموزشی پیشگیری و کنترل و اطفاء حریق در منطقه ویژه اقتصادی لرستان خبر داد.

بختیار رازانی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان در حاشیه برگزاری این دوره گفت : در راستای ارتقاء سطح آگاهی و توانایی پرسنل آتشنشانی در مواقع بروز آتشسوزی، دوره آموزشی مدیریت پیشگیری و کنترل و اطفاء حریق با همکاری آموزشگاه HSEE شهرک صنعتی خرم آباد ۲ در منطقه ویژه لرستان (ازنا) برگزار گردید .

بختیار رازانی اظهار داشت : در این دوره پرسنل آتشنشان منطقه ویژه، شهرک صنعتی دورود و پرسنل واحدهای صنعتی مستقر در منطقه ویژه منجمله شرکت دارویی بایرافلاک، گداز قطعه کیا، کامپوزیت سنگ، آیدین پلیمر آسا و … حضور داشتند.

رازانی افزود : هدف از اجرای این دوره افزایش ضریب ایمنی در شهرکهای صنعتی به ویژه واحدهای صنعتی و زیرساخت های شهرکهاست . و در این راستا تلاش می کنیم از همه ظرفیت های موجود استفاده کنیم .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید