تاریخ: ۱۹:۲۶ :: ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
برگزاری سه رخداد فرهنگی در لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از برگزاری سه رویداد فرهنگی طی اردیبهشت جاری در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر احمدرضا دالوند در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره ملی، فرهنگی اقوام با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا با همکاری و همدلی تمامی دستگاهها این جشنواره را به نقطه قوت برای استان تبدیل کنیم، اظهار کرد: این جشنواره با حضور اقوام و گردشگران در سراسر ایران با آداب و رسوم متفاوت برگزار می‌شود که باید تلاش کرد تا با مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب به بهترین نحو از آن بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به هماهنگی‌های لازم برای اجرای این جشنواره افزود: در برنامه‌ریزی های صورت گرفته، مباحث حفظ ارزش‌ها و حدود اسلامی به خوبی دیده شده بنابراین همگی موظف به رعایت شئونات اسلامی هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با تاکید بر لزوم حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی و پررنگ کردن یاد و خاطره شهدا در این جشنواره، بیان کرد: مجموعه میراث فرهنگی مسئول برگزاری این برنامه است اما بدون همکاری و حضور دستگاه‌های اجرایی به نقطه مطلوب نخواهیم رسید. از این رو ضرورت دارد دستگاه‌ها در این مکان مستقر شوند و تکالیف خود را اجرا و به خوبی مدیریت کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای معرفی بهتر ظرفیت‌های استان علاوه بر مسائل فرهنگی و گردشگری نسبت به معرفی توانایی‌ها و ظرفیت‌های صنعتی استان نیز اقدام شود.

دکتر دالوند در بخش دیگری از سخنان خود به همایش استانداران غرب کشور اشاره کرد و گفت: این همایش به منظور ایجاد تعامل و انعقاد تفاهم‌نامه‌ها‌ در بحث گردشگری بین این استان‌ها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه روز ملی خرم آباد ۲۰ شهریور همزمان با این جشنواره برگزار خواهد شد، افزود: برپایی این سه رخداد در اردیبهشت جاری را به فال نیک گرفته و امیدواریم بتوانیم به نحو مطلوبی از این ظرفیت در راستای معرفی استان بهره ببریم.

بازگشت به خانه

دیدگاه ها بسته شده اند.