گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۳۸ :: ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد قائم قاضی‌آباد

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد قائم خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، احمد کاظمی بیان داشت: این محفل نورانی و آسمانی روز چهارشنبه ۱۴ دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد قائم قاضی‌آباد برگزار خواهد شد.

او تاکید کرد: این محفل با حضور دو تن از اساتید و مفسران بنام قرآنی استاد محسن یاراحمدی و استاد وحید کرمی برگزار می‌شود.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تشریح کرد: هدف از برگزاری این محفل ترغیب مردم به ویژه جوانان به توسل و تمسک به قرآن کریم است است و قطعا برگزاری و استمرار این محافل نورانی موجب خودباوری، تقویت ارتباط با خدا و چراغ راه آنان در مسیر مشکلات خواهد بود. آموزه‌های قرآنی برای هر قشری از جامعه در هر سن، شغل و جایگاهی قابل درک و الگوپذیری است لذا محفل انس با قرآن به معنای کلمه نیاز اساسی جامعه امروز است.

احمد کاظمی ادامه داد: این محفل قرآنی و ارزشی با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، سازمان تبلیغات، اوقاف و امور خیریه، اداره کل زندانها، آموزش و پرورش سازمان دار قرآن کریم، شورای عالی قرآن، و سازمان فرهنگی شهرداری خرم‌آباد برگزار می‌شود.

او اظهار کرد: همچنین کارگاه تخصصی تلاوت قرآن ویژه قاریان قرآن با حضور قاری و داوری بین‌المللی قرآن استاد محسن یاراحمدی پنجشنبه ۱۵ دی‌ماه از ساعت ۸ صبح الی ۲۱ شب در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان برگزار خواهد شد.


بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید