گروه: برگزیده
تاریخ: ۱۲:۴۸ :: ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
برگزاری محفل انس با قرآن کریم در تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی خرم آباد

محفل انس با قرآن کریم به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی در تیپ ۱۸۴ خرم آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صبح امروز به مناسبت ۱۴ خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی رحمةالله محفل انس با قرآن کریم در حسینیه شهید صیاد شیرازی با حضور امیر سرتیپ دوم علی زمانی فرمانده تیپ ۱۸۴ خرم آباد و جمعی از کارکنان پایور و وظیفه برگزار گردید.

در ابتدای مراسم آیاتی چند از کلام الله مجید توسط سربازان وظیفه محمدرضا تقیان و رضا عباسی با صدای زیبا و دلنشین تلاوت شد در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام حسین دانش هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه لرستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی طی سخنانی اظهار داشت: امام خمینی شخصیت و رهبری احیاگر به تمام معنا بود که فقط متعلق به ایران اسلامی نبود دنیای اسلام و جایگاه دین در استان را با اتکا به خداوند زنده کرد.

وی در ادامه افزود: امروز می‌بینیم که ملت های مظلوم دنیا به تاسی از آرمان‌های امام خمینی در مقابل ظلم ایستادگی می‌کنند و این‌ها هم از برکات وجود مقدس امام خمینی رحمت الله علیه به جهانیان راه مبارزه با ظلم را نشان داد.

حجت الاسلام دانش در ادامه گفت: اعتماد و اعتقاد مردم به امام امت، مهم‌ترین پشتوانه برای عبور از بحران‌های سخت و سهمگین اوایل انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بود.و اگر غیر از این می بود هر یک از حوادث و بحران ها به تنهایی برای از پای درآوردن انقلاب نوپای ما کفایت می کرد، وی در پایان گفت: وجود این اعتقادات راسخ و مواضع محکم امام راحل(ع) سبب شد از ایشان شخصیتی مهم و جذاب نه برای ایرانیان بلکه تمام دنیا ایجاد شود. 

و به همین دلیل امروز ما شاهد برگزاری همایش های مختلف در سطح جهان به منظور شناخت هر چه بیشتر شخصیت امام خمینی(ره) هستیم و با گذشت بیش از ۳۱ سال از رحلت این عالم فرزانه، شخصیت های برجسته دنیا برای شرکت در سالروز رحلت ایشان به ایران می آیند. 

وی تاکید کرد: اگر امام (ره) و اندیشه های ایشان به درستی تبیین گردد، انقلاب اسلامی ایران و آرمان های آن به حکومت حضرت بقیه ا…متصل خواهد شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید