گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۳۸ :: ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
برگزاری مسابقات کاراته با حضور ۴۵۰ نفر ورزشکار در خرم‌آباد

مسابقات کاراته با حضور بیش از ۴۵۰ نفر ورزشکار کاراته باز بانوان و آقایان به همت هیئت کاراته لرستان، طی دو روز در سالن ورزشی مجموعه شهید چاغروند خرم آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، نفرات برتر به اردوی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات ترکیه انتخاب و اعزام خواهند شد.

در همین راستا امیررضا کاکی که در ورزش مفرح کارته رشته کمیته در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم قعالیت دارد در جریان مسابقات یادواره شهدای لرستان گفت: خوشبختانه توانستم در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم با مربی گری استاد یاراحمدی مقام اول این مسابقات را کسب نمایم و به اردوی انتخابی نوجوانان تیم ملی دعوت شوم.

کاکی افزود: هر ورزشکاری در رشته ورزشی خود آرزوها و اهدافی را در سر دارد که من نیز از اهداف اصلی ام حضور پرقدرت در تیم ملی و قهرمانی جهان میباشد که برای این دو مهم برنامهای تمرینی مهمی را با هدایت و همکاری مربیان خودم، دارم.

وی ادامه: از مشوق های اصلی من خانواده پدر و مادرم، مربی پرتلاشم آقای یاراحمدی و همچنین نباید از حمایت های جانانه قندی رئیس پرتلاش هیئت کاراته استان فراموش شد، که اگر اینان نبودند شاید این استعداد من شکوفا و پرورش پیدا نمی کرد و انشاالله با تمام توان و قدرت و تمرین های شبانه روزی و کسب مدال طلا در مسابقات نوجوانان کشور و حتی جهان باعث خوشحالی و سربلندی همگان شوم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید