گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۳۲ :: ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
برگزاری طرح استعدادیابی «من پیروز هستم» در لرستان

رئیس هیات دوومیدانی استان لرستان از برگزاری موفق طرح استعدادیابی «من پیروز هستم» در استان لرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سیاوش سپهوند با اشاره به برگزاری موفق طرح استعدادیابی «من پیروز هستم» در استان لرستان، گفت: این طرح با همکاری هیات دو و میدانی استان، اداره کل ورزش و جوانان استان، آموزش و پرورش استان و نواحی ۱ و ۲ و اداره کل محیط زیست استان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: طرح استعدادیابی «من پیروز هستم» یکی از تخصصی ترین طرح های دو و میدانی است که در بعد استعدادیابی با همکاری آموزش و پرورش استان در حال انجام است که خروجی این طرح تحویل ورزشکاران ۱۰ تا ۱۵ سال به جامعه دو و میدانی می باشد.

رئیس هیات دو و میدانی استان لرستان بیان کرد: در این طرح برای ورزشکاران متوسطه اول مواد دو ۱۰۰ متر ،۲۰۰ متر، ۴۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر ،پرش طول، پرش سافتبال و پرتاب وزنه در نظر گرفته شده و برای دانش آموزان کلاس ششم مواد پرش جفت، پرش ۳۰ متر، رفت و برگشت، پرتاب سافتبال و دو های امدادی را در نظر گرفته ایم.

سپهوند اظهار کرد: طرح استعدادیابی «من پیروز هستم» امروز ۲۵ بهمن ماه در بخش پسران در استادیوم تختی خرم‌آباد برگزار و فردا در بخش دختران برگزار می شود.

وی اضافه کرد: لرستان اولین استانی است که این طرح را به عنوان پایلوت برگزار خواهد کرد که خروجی آن توسط کارشناسان و اهالی فن و اداره کل آموزش و پرورش بررسی خواهد شد و ورزشکارانی را جهت تمرین تخصصی به کار خواهیم گرفت.

سپهوند تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم طرح استعدادیابی «من پیروز هستم» را در کل کشور با همکاری سازمان محیط زیست و آموزش و پرورش کشور و فدراسیون دوومیدانی در همه استانها به اجرا در بیاوریم.

وی یاد آور شد: کل هیات های ورزشی استانها می توانند افراد مستعد را بصورت جشنواره «من پیروز هستم» را در سراسر کشور برگزار کنند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید