گروه: برگزیده
تاریخ: ۱۰:۲۴ :: ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
برگزاری نشست تخصصی مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان

در راستای تاکید ریاست محترم جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، نشست تخصصی مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان نشست تخصصی با معاونین ، روسای ادارات و پرسنل انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صارم رضایی ضمن تقدیر و تشکر از اعضا و کارکنان حوزه داوطلبان به گفتگو و حل مشکلات و راهکارهای رسیدگی به امور این حوزه پرداخت و افزود: توان افزایی نیرو های داوطلبان نیز مانند حوزه امداد و نجات و دیگر معاونت ها برای آمادگی داوطلبان در مواقع ضروری و بحرانی الزامی است.

وی گفت : جذب خیرین یکی از مهمترین اقدامات این حوزه می باشد که با استفاده از روسای شعب و کارکنان و اعضای داوطلب جمعیت در آشنایی هر چه بیشتر خیرین در فرصتهای جمعیت هلال احمر و فعال بودن در جمع آوری کمکهای مردمی جهت رسیدگی به مددجویان و رسیدگی به مشکلات این عزیزان در استان می باشد.

رضایی در ادامه گفت: یکی دیگر از اقدامات مهمی که حوزه داوطلبان باید انجام دهند استفاده از پزشکان عمومی و و پزشکان متخصص در پیشبرد برنامه های آنی جمعیت که برای یاری و کمک رسانی به مددجویان جمعیت هلال احمر جهت کاروان سلامت و یا ویزیت رایگان در محل کار می باشد.

رضایی تصریح کرد: عضو نمودن بزرگان طایفه ای افراد شاخص به عنوان مثال ورزشکاران و غیره به عنوان داوطلب در ماههای آینده و استفاده از ظرفیت NGO ها و سمن ها در راستای اهداف جمعیت هلال احمر برای یاری رساندن به مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار استان است.

لازم به ذکر است نشست عمومی مدیرعامل و کارکنان معاونت های ‌حوزه امداد و نجات، درمان و توانبخشی و منابع انسانی و پشتیبانی درروزهای گذشته انجام است.

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید