گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۱۵ :: ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و دوچرخه سواری آقایان در ازنا

همایش پیاده روی خانوادگی و دوچرخه سواری آقایان به مناسبت هفته محیط زیست با شعار " کاهش آلاینده ها و پسماند؛ آسمان آبی، زمین سبز " با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان ازنا برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، همایش پیاده روی خانوادگی و دوچرخه سواری آقایان به مناسبت هفته محیط زیست با شعار ” کاهش آلاینده ها و پسماند؛ آسمان آبی، زمین سبز ” با مشارکت اداره حفاظت محیط زیست، اداره ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری شهرستان ازنا و با همکاری شرکت صنایع فروآلیاژ ازنا، از محل میدان فرمانداری به سمت بام طبیعت اشترانکوه برگزار گردید.

در ابتدای همایش مجتبی نوری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ازنا ضمن خیرمقدم و تبریک هفته محیط زیست گفت: اين مراسم فرصت مغتنمی برای شناساندن پتانسيل های زیست محیطی و ورزشی تفریحی اين شهرستان است.

نوری با تأکید بر لزوم همدلی و همسویی مسئولين شهرستان در برگزاری مراسم پياده روی خانوادگی، گفت: هم مسئولين و هم مردم بايد از اين فرصت در راستای رسيدن به هدف سلامتی اجتماعی و محیط زیست سالم بهره لازم را ببرند.

در ادامه همایش منصور درویشی ضمن خوش آمد گویی به شرکت کنندگان در همایش پیاده روی هفته محیط زیست افزود: از همکاری صميمانه مديريت محترم شرکت صنایع فروآلیاژ ازنا و اداره ورزش و جوانان این شهرستان در برپایی این همایش تقدیر و تشکر نمود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ازنا گفت: طبیعت و محیط زیست به عنوان مهم ترین سرمایه حیات، نیازمند حفاظت و مراقبت ویژه همه ما ساکنان این کره مسکون است و ما برای تداوم زندگی خود و آیندگان، الزامی است در بهسازی و حفظ و حراست این میراث گرانبها صادقانه همت گماریم.

وی با اشاره به بارندگی‌های بی سابقه و پوشش گیاهی متراکم در مناطق تحت مدیریت این شهرستان گفت: این اداره برای پیشگیری و کنترل آتش سوزی های احتمالی، نیازمند همکاری و هماهنگی تمام دستگاه ‌های اجرایی و مردم هستیم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ازنا از همه مردم درخواست نمود: در صورت مواجهه با تخلف های زیست محیطی همچون آلودگی محیط، شکار حیات وحش و موضوع هایی از این قبیل می توانند موضوع را به سامانه ۱۵۴۰ اطلاع داده تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

در پایان این همایش به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایز ارزنده ای اهدا شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید