مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:
تاریخ: ۹:۵۵ :: ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
برگزاری یادواره شهدا فرصتی برای آشناسازی نسل جوان با آرمان‌های شهدا است

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:فرهنگ ایثار و شهادت موجب حیات جامعه بوده و برگزاری یادواره شهدا فرصتی برای آشناسازی نسل جوان با آرمان های شهدا است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(۴آذر)، در یادواره شهدای روستای پل بابا حسین لرستان با گرامیداشت نام و یاد شهدا گفت: برگزاری یادواره ها فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: فرهنگ ایثارو شهادت موجب حیات جامعه است و با برگزاری این یادواره ها باید نسل جوان را با اهداف و آرمان های شهدا آشنا کرد. وی هفته بسیج را گرامی داشت و گفت: به فرموده امام راحل بسیج لشکر مخلص خداست و بالاترین جمعیت را این مجموعه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی خاطرنشان کرد: اخلاص عمل مهم ترین ویژگی بسیجیان است که برای کسب رضای خدا قدم برمی دارند. وی با بیان اینکه بسیج یک تشکل مردمی است، عنوان کرد: مسجد و امام جماعت، مسجد و قرآن، مسجد و قرآن، امام جماعت و شهدا، جمهوری اسلامی و اسلام از آرمان های بسیجیان است. حجت الاسلام والمسلمین هاشمی یادآور شد: بسیج در عرصه های علم، اقتصاد، فرهنگ و خدمت به مردم همواره نقش آفرین بوده و مایه افتخار است. وی با بیان اینکه امروز همه ما مدیون شهدا هستیم، گفت: اگر در انجام وظایف خود و خدمت به مردم کوتاهی کنیم، خیانت به شهدا است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید