رییس اتاق اصناف لرستان:
تاریخ: ۲۲:۴۶ :: ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
بسیج بازوی توانمند کشور در پیشرفت و اقتدار است

رییس اتاق اصناف مرکز لرستان با صدور پیامی روز بسیج اصناف را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، متن این پیام بدین شرح است:
بسیج، عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاک‌ترین انسان‌ها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند‌. (مقام معظم رهبری)

بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است. بسیج در اذهان جامعه، الگوی اخلاص، پاکی و فداکاری است و باید حافظ دستاورد‌های اخلاقی انقلاب باشد.

از زمانی که این کانون عظیم و بزرگ مردمی شکل گرفت، سرعت ارایه خدمات در بهترین شکل و بی منت ترین نوع خود در گستره کشورمان در اولویت قرار گرفت. عضویت جوانان تحصیل کرده، با اراده، ولایت مدار و متخصص کشور در بسیج همگانی زمینه و امکان خدمت رسانی در دورترین و محرومترین نقاط کشور را فراهم آورد تا این الگو ارزشمند و خدمت رسانی خالصانه تمرکز و توجه اکثر جریانهای مردم نهاد داخلی و خارجی را به خود جلب  کرد، بسیج در طول عمر شکل گیری خود چنان سرمنشای خدمات موثر و کاربردی شده است که این کارنامه درخشان را نمی توان در هیچ نهاد دیگری پیدا کرد.

فرهنگ بسیجی خود سرلوحه خدمت صادقانه و یک ارزش بی پایان است، فرهنگ بسیج سر آغاز یک ایثار و عاشورایی بودن است، فرهنگ بسیج در کنار مظلومان و ستمدیدگان بودن و دفاع از حقوق آنان است، فرهنگ بسیج یعنی خود را فدای دیگران و برای حق و عدالت جنگیدن است.

بسیج اصناف خود محرک اصلی تحولات و رفع موانع و مشکلات موجود در عرصه کسب و کارها و بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی بوده است. روز بسیج اصناف بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی و سرافرازی این سرزمین از طرف اصناف و بازاریان صورت گرفته است.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ اصناف لرستان روز بسیج اصناف را به تمامی سرافرازان جان بر کف و خدمتگزار کشور و انقلاب تبریک عرض میکنم و از درگاه خداوند متعال سلامتی و طول عمر رهبری فرزانه انقلاب اسلامی ایران را خواهانم.

حشمت رحیمی
نماینده اتاق اصناف لرستان در اتاق اصناف ایران
و رئیس اتاق اصناف مرکز لرستان

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید