گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۰۸ :: ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
بنیاد مسکن بی‌درنگ به یاری افرادی می رود که مسکن و معیشت خود را در اثر حوادث از دست داده‌اند

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مهمترین سرمایه بنیاد مسکن منابع انسانی است و چنانچه بتوانیم در این حوزه نشاط و قدرت اجرا را بین همکاران ارتقا دهیم به همان میزان در حوزه عملکردی موفق خواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حجت الاسلام والمسلمین حسین روحانی نژادنماینده ولی فقیه در بنیادمسکن انقلاب اسلامی در آئین معارفه مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در بنیادمسکن استان لرستان که باحضورحجت الاسلام والمسلمین شهرابی مسئول امورفرهنگی آموزشی دفترنماینده ولی فقیه در بنیادمسکن انقلاب اسلامی و مدیرکل بنیادمسکن استان لرستان بصورت ویدئو کنفرانس در محل سالن جلسات بنیادمسکن استان لرستان برگزارشد با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به منابع انسانی گفت: تلاش همکاران باید دیده و از آنها تشکر شود که گاهی لبخند و احوالپرسی باعث حفظ روحیه جهادی و انقلابی یک همکار می شود.

نماینده ولی فقیه در بنیادمسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: مدیران موظف هستند همیشه انگیزه همکاران را پایدار نگه دارند تا با انگیزه به وظایف خود بپردازند و به مردم خدمت کنند.

نماینده ولی فقیه دربنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث مسکن برای محرومان و بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از بلایای طبیعی را دو ماموریت مهم بنیاد مسکن برشمرد و افزود: باید همه در تحقق این دو ماموریت مهم و همچنین ایفای سهم خود در ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی تلاش کنیم تا نیاز مردم به مسکن برطرف شود و موانعی که در مسیر ایجاد می شود باید با همکاری دستگاههای مربوطه برطرف شود.

وی گفت: بنیاد مسکن بی درنگ به یاری افرادی می رود که مسکن و معیشت خود را در اثر حوادث از دست داده اند بنابراین باید سرعت عمل داشته باشیم و احداث ساختمان ها با دقت و براساس اصول فنی و مهندسی انجام شود و در این بین هرچه زمان ساخت کوتاهتر باشد امید بیشتری به زندگی این افراد تزریق می شود.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد با اشاره به آیات قرآن مبنی بر اینکه مردم با داشتن سرپناه در آرامش هستند ادامه داد: مجلس قانون جهش تولید مسکن را تصویب کرده است و دولت به این امر اهتمام دارد و بنیاد مسکن نیز باید در دولت سیزدهم نقش بسیار خوب و قابل قبولی ایفا کند.

وی گفت: سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی باید قابل قبول باشد که در این خصوص صحبت های مقدماتی با وزیر راه وشهرسازی انجام شده است که روزهای آتی تفاهمنامه بین طرفین امضا می شود و فعالیت بنیادهای مسکن در سراسر کشور چند برابر خواهد شد.

در پایان این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی سهرابی بعنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان لرستان معرفی شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید