گروه: خبر
تاریخ: ۱۰:۵۸ :: ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
بهره برداری ار آسفالت معابر و بهسازی روستای شهرک امام خمینی(ره) کوهدشت

در سفر یک روزه استاندار لرستان به شهرستان کوهدشت از آسفالت معابر و بهسازی روستای شهرک امام خمینی (ره) بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این مراسم که باحضور دکتر ملکشاهی نماینده این شهرستان و فرماندار و سایرمسئولین استانی وشهرستانی همراه بود ، مدیرکل بنیادمسکن استان لرستان گزارش مختصری از چگونگی برنامه ریزی و شکل گیری این منطقه ارائه و اعلام داشت : این روستا ازسال۱۳۸۱ بمنظور اسکان سر ریز مهاجرین به کوهدشت درسطحی معادل چهل هکتار برنامه ریزی شده که درحال حاضرحدود ۱۰۰۰خانوار وجمعیت تقریب به چهار هزار نفر درآن ساکن هستند.

مهندس رضایی عنوان کرد: خوشبختانه باتوجه به برنامه ریزی اولیه منازل و سرانه های مسکونی مناسبی در هسته اولیه دیده شده و واحدهای احداثی ازتسهیلات مسکن روستایی و نظارت برساخت و ساز آن بهره برده اند.

درادامه مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان ضمن اشاره به این موضوع که این منطقه حسب اعلام اهالی ، مشکلات عدیده ای هم دارد که از آنجمله میتوان به فاصلاب معابر و نیاز به آسفالت و ایجاد فضای بازی کودک و کاربری های عمومی دیگر و از همه مهمتر ساخت و سازهای غیرمجاز می باشد.

در ادامه مهندس رضایی خواستار رفع این مشکل باتشکیل کارگروه تعیین محدوده فیزیکی روستاهای حریم شهر به استناد مصوبات ستاد باز آفرینی شهری از تعیین تکلیف الحاق به شهر و یا ارائه خدمات مناسبتر به این منطقه شد

در پایان این مراسم نیز استاندار محترم لرستان درجهت رفع مشکلات مطرح شده قول مساعد دادند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید