گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۵۳ :: ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
بهره مندی ۸۹ درصدی روستاهای دورود لرستان از خدمات آبفار

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از بهره مندی ۸۹ درصدی روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان دورود از خدمات این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهندس علیرضا کاکاوند در جلسه بررسی مشکلات آب شرب روستای چغابدار دورود در فرمانداری این شهرستان گفت: شهرستان دورود با ۱۳۶ روستا و شاخص بهره مندی ۸۹ درصدی از خدمات این شرکت بهره مند است که متاسفانه تنها ۷۴ روستای این شهرستان تحت پوشش خدمات شرکت هستند.

وی افزود: همه روستاهای این شهرستان از آب شرب سالم بهره مند هستند که هیچ روستایی از این شهرستان با تانکر آبرسانی نمی شود.

وی با اشاره به قیمت تمام شده ۲۰۰ تومانی برای هر متر مکعب آب شرب اظهار داشت: متاسفانه برخی از روستاها حاضر به خرید انشعاب یا پرداخت آب بها نیستند که این مهم می تواند در روند خدمات رسانی به روستاییان تاثیرگذار باشد.

وی اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان برای ساخت و احداث تصفیه خانه فاضلاب برنامه ریزی کرده که این طرح های فاضلاب روستایی در شهرهای دورود، خرم آباد، الیگودرز و نورآباد اجرایی می شوند.

کاکاوند با اشاره به مشکل آب شرب روستای چغابدار نیز گفت: این روستا به استفاده غیر مجاز ازآب شرب با مشکل همراه است .

سرپرست فرمانداری شهرستان دورود نیز ضمن تقدیر از زحمات شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان نیز گفت: متاسفانه مسائل اجتماعی و استفاده برخی کشاورزان از آب ششرب برای آبیاری باغات و بخصوص محصول برنج موجب بروز برخی مشکلات در این روستاها شده است.

خانم بهاری افزود: شرکت آبفارلرستان می بایست با استفاده از ابزار قانونی برای مقابله با انشعابات غیر مجاز برخورد کند که با خرید انشعاب توسط روستاییان بسیاری از مشکلات این روستاها رفع می شود

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید