رزمایش بزرگ همدلی و احسان
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۵۶ :: ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
به یکهزار و یکصد خانواده نیازمند زندانی لرستان بسته معیشتی اهداء شد

مدیرکل زندان های لرستان بیان داشت: کمک به نیازمندان یکی از نشانه های ایمان است که امروز در قالب رزمایش های مؤمنانه بروز و ظهور یافته است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عبدالمجید کشوری در حاشیه رزمایش بزرگ همدلی و احسان که عصر روز جمعه ۲۱/۹/۹۹ در باغ کشاورزی خرم آباد برگزار شد اظهار داشت: هدف از برگزاری پویش های مؤمنانه در سطح کشور پیاده کردن احکام الهی است لذا این چنین رزمایش هایی برای تقویت همدلی می تواند الگوی مناسبی برای دیگر کشورهای جهان شود و انسان را به سوی معنویت و خدمت رسانی هدایت کند.

وی با بیان اینکه برگزاری رزمایش های همدلی و احسان و کمک های مؤمنانه، گام بزرگی درکاستن بخش کوچکی از گرفتاری های معیشتی نیازمندان جامعه به شمار می رود افزود: امید است در سایه برگزاری چنین پویش هایی بیش از پیش شاهد تقویت روحیه همدلی و وحدت در جامعه باشیم و گام‌های استواری در حمایت از نیازمندان بویژه زندانیان و خانواده های آنان برداشته شود.

این مقام مسئول اضافه کرد:خدمت گذاری به مردم و انقلاب یک فرصت بسیار ارزشمند است که همه باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنند لذا در این شرایط کرونایی که مردم دچار آسیب شده اند، می توان با ایثار و انفاق؛ به همنوعان خود یاری رساند.

کشوری برگزاری رزمایش های باشکوه اینچنینی را شایسته تقدیر برشمرد و تصریح کرد: با ورود ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به عرصه حمایت از خانواده های نیازمند زندانی که همسو با اولویت های دوازده گانه سازمان نیز می باشد در آینده ای نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در حوزه معیشت این قشر آسیب پذیرخواهیم بود.

گفتنی است در این رزمایش نماینده محترم ولی فقیه در استان، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، معاون دادستان مرکز استان، جمعی از قضات و دیگر مسئولین محلی نیز حضور داشتند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید