گروه: گزارش
تاریخ: ۱۷:۵۰ :: ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
بیمارستان روان‌پزشکی مهر خرم‌آباد با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد

بعد از ظهر امروز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وارد لرستان شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر هاشمی بعد از ظهر امروز وارد فرودگاه خرم آباد شد و مورد استقبال مسئولان لرستان قرار گرفت. طبق اعلام استانداری، وی طی سفری دو روزه علاوه بر خرم‌آباد در شهرستان‌های بروجرد و دورود نیز حضور خواهد یافت.

بازدید از مرکز خیرساز قاضی‌آباد خرم‌آباد، افتتاح بیمارستان اعصاب و روان مهر خرم‌آباد، افتتاح مرکز پرتودرمانی باران خرم‌آباد، افتتاح بیمارستان آیت‌الله بروجردی، کلنگ‌زنی ساخت بیمارستان گوهری دورود و افتتاح مرکز جامع سلامت چالانچولان مهم‌ترین برنامه‌های این سفر دو روزه است.

وزیر بهداشت، دکتر قاضی‌زاده هاشمی در بدو ورود به استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالیم که در خدمت هموطنان عزیز در استان هستیم.

وی گفت: در این سفر پروژه‌هایی در بخش سلامت به بهره‌برداری خواهد رسید.

قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: تعداد قابل توجهی پروژه به اتمام رسیده که به بهره‌برداری رسیده و افتتاح می‌شوند.

این وزیر دولت دوازدهم با بیان اینکه در این سفر چندین بیمارستان افتتاح می‌شوند، اظهار کرد: تعدادی پروژه توسط بنیاد مستضعفان ساخته شده که به بهره‌برداری خواهد رسید.
همچنین از چند پروژه بازدید و چندین مورد کلنگ‌زنی خواهند شد.

بازدید وزیر بهداشت از پروژه خیرساز درمانی خرم‌آباد

وزیر بهداشت از پروژه خیرساز درمانی خرم‌آباد بازدید کرد.

دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در سفر دو روزه خود به استان، به همراه دکتر سید موسی خادمی استاندار لرستان و جمعی از مسئولین استان از پروژه خیرساز درمانی واقع در منطقه قاضی‌آباد خرم‌آباد بازدید کرد.

گفتنی است زمینی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع توسط وارث مرحوم حاج علی‌اصغر قاضی برای خدمات عام‌المنفعه و احداث مرکز بهداشتی و درمانی به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا شده است .این زمین واقع در محله قاضی‌آباد روبروی بیمارستان توحید است، ضلع پائینی و با موقعیت سه‌نبش بوده که امکان دسترسی مراجعات مردمی به آن سهولت انجام می‌شود.

افتتاح بیمارستان روانپزشکی مهر خرم آباد

در ادامه این سفر، بیمارستان روانپزشکی مهر خرم آباد با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

این بیمارستان با ظرفیت ۱۰۰ تخت در منطقه پردیس کمالوند خرم آباد احداث شده است. در بیمارستان روانپزشکی مهر خرم آباد متخصصین روانپزشکی به طور تخصصی کار درمان بیماران اعصاب و روان را انجام می دهند.

در این بیمارستان تخصصی بخش مردان، بخش زنان و بخش اطفال وجود دارد و اقدامات درمانی به صورت کاملا تخصصی صورت خواهد گرفت.

گفتنی است: برای احداث بیمارستان مهر خرم‌آباد ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بر اساس این گزارش، با افتتاح این بیمارستان ۱۰۰ تخت تخصصی اعصاب و روان به بخش درمان لرستان اضافه می شود که بار عمده ای را از مشکلات بیماران رفع خواهد کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید