گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۹:۲۶ :: ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
بیمه کارآفرین بیمه‌ای برای امنیت امروز و رفاه فردا

ایمانی سرپرست بیمه کارآفرین در استان لرستان در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری سنگ نوشته گفت: بیمه کارآفرین مرکز تخصصی بیمه‌های عمر در سطح کشور است و این بیمه فقط بیمه عمر را پوشش می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سرپرست بیمه کارآفرین در استان در خصوص مزایای این بیمه افزود: این بیمه دارای بیلان کاری سالیانه ۵ میلیارد تومان است و صدور انواع بیمه‌نامه عمر این مرکز انجام می شود.

ایمانی ادامه داد: این بیمه به صورت تخصصی بیمه عمر پوشش را پوشش می‌دهد و شامل بازماندگان هر فرد، پوشش امنیتی سرمایه‌ برای بازماندگان و نیز از لحاظ پوشش بیماری‌ها تا مرز ۳۰ بیماری را پوشش می‌دهد.

وی ابراز کرد: بیمه کارآفرین در بحث حوادث مشاغل پرخطر غرامت نقص عضو و غرامت بیمارستان را نیز پرداخت می‌کند.

سرپرست بیمه کارآفرین در لرستان در خصوص مزایای این بیمه عنوان کرد: در این نوع بیمه‌نامه، بیمه‌شدگان بر اساس توان و نیارشان می‌توانند حق بیمه عمر کارآفرین را پرداخت کنند و این پیش بینی برای هر شخص راهی برای کسب امنیت ایجاد می‌کند.

ایمانی افزود: شرایط و تعیین حق بیمه هر شخص با توجه به خطرپذیری شغل، میزان درآمد و سرمایه‌گذاری مکفی برای بازماندگانش طی جلسه چندین جلسه مشاوره انجام می‌شود.

سرپرست بیمه کارآفرین در استان لرستان در بیان گزارش عملکرد این بیمه در سال ۱۴۰۰ تشریح کرد: طی هشت ماهه نخست سالجاری بیش از ۸۰ هزار نفر بیمه عمر در کشور صادر شده است و در این بیمه‌نامه عموما سرپرستان خانوار بین ۳۰ تا ۵۰ سال و آقا هستند. در بحث فروش بیمه‌نامه تا سقف ۲ میلیارد تومان سرمایه فوت را پوشش می‌دهد. این بیمه سرمایه نقص عضو را نیز پوشش می‌دهد.سرمایه‌گذاری و بازنشستگی نیز وجود دارد.

ایمانی تاکید کرد: همچنین بیشترین سرمایه امراض در بیمه کارآفرین پرداخت شده است.

سرپرست بیمه کارآفرین در لرستان تصریح کرد: در این نوع بیمه عمر ما به خاطر امروز شخص را ایمن و بیمه می‌کنیم نه بخاطر ۳۰ سال آینده و ما بیمه را برای امروز می‌فروشیم.

ایمانی افزود: معتقدیم با توجه به شرایط زندگی و احتمال پیش‌آمدهای ناگوار برای افراد در مقابل حوادث، بیماری‌ها و سایر وقایع ناگوار، افراد به امنیت نیاز دارند و همه کسانی که شغلهای پرخطر دارند می‌بایست برای احتمال هر گونه نقصان کاری و جانی زیر چتر حمایت بیمه‌کارآفرین قرار بگیرند که سرمایه‌گذاری پاسخگو و ارزشمندی برای بازماندگان افراد داشته باشد.

وی بیان کرد: در این بیمه فروش محصول بر اساس نیاز مردم ارائه می‌ شود و در صورت نبود سرپرست، بیماری و یا حادثه برای وی تاکنون پرداخت ۵۰۰ میلیون برای بیماری سرطان، ۲۰ مورد خسارت برای نقص عضو طی ۲ سال گذشته و نیز ۱۰ مورد دیه فوت پرداخت کرده‌ایم.

گفتگو:حدیث سپه وند

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید