نماینده مردم سلسله و دلفان:
تاریخ: ۷:۲۳ :: ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
بی‌توجهی وزارت راه و شهرسازی به لرستان/ به اندازه تمام محورهای کشور در لرستان تصادف داریم

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی به لرستان بی توجهه است، گفت: به اندازه تمام محورهای کشور در لرستان تصادف داریم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، به نقل از گریت نیوز، یحیی ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت:متاسفانه به‌خاطر بی‌توجهی وزارت راه و شهرسازی به اندازه تمام محورهای کشور در لرستان تصادف و کشته داریم و هر روز شاهد داغدار شدن خانواده‌های لرستانی هستیم.

وی ادامه داد: طی چند هفته اخیر نیز در محور فوق، شاهد از بین رفتن جوانان ورزشکار لرستانی بودیم که قصد داشتند برای شرکت در مسابقات کرمانشاه شرکت کنند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چرا مسئولان از خواب زمستانی بیدار نمی‌شوند چرا باید از رفتار نجیبانه مردم این دیار سوءاستفاده شود در حالی‌که که اگر حوادثی از این دست در هر جای دنیا رخ دهد مسئولان استعفای خود را اعلام می‌کنند؛ علاوه بر وزیر، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان نیز باید استعفا دهد!

ابراهیمی اظهار کرد: چرا در جاده‌های منتهی به لرستان وضعیت جاده خراب می‌شود؟ ضرورت دارد استاندار لرستان و مجمع نمایندگان استان تلاش کنند تا راه‌های هوایی و ریلی و جاده‌ای استان ساماندهی شوند.

وی اضافه کرد: در این راستا اولویت مرکز لرستان است و چنانچه توسعه‌ای در خرم‌آباد رخ دهد موج آن نیز به محیط و شهرهای اطراف نیز خواهد رسید.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید