گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۵۸ :: ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
تامین آب شرب ۷۶۷ روستای سیل زده لرستان

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از تامین آب شرب ۷۶۷ روستای سیل زده استان در روزهای اخیر خبر داد. مهندس علیرضا کاکاوند گفت: در سیل اخیر لرستان آب شرب ۷۹۶ روستای استان با قطعی و تخریب شبکه همراه بود که با تلاش های انجام شده در […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از تامین آب شرب ۷۶۷ روستای سیل زده استان در روزهای اخیر خبر داد.

مهندس علیرضا کاکاوند گفت: در سیل اخیر لرستان آب شرب ۷۹۶ روستای استان با قطعی و تخریب شبکه همراه بود که با تلاش های انجام شده در حال حاضر تنها ۲۹ روستا با مشکل مواجه هستند.

وی تصریح کرد: نیروهای این شرکت با همت جهادی و شبانه روزی خود در راستای خدمات رسانی به مردم از هیچ کوششی فروگذار نکرده و در روزهای اخیر آب شرب ۷۶۷ روستای مشکل دار را وصل کردند.

وی اضافه کرد: در صورت تامین راه دسترسی و برق دار شدن مسیر خدمات رسانی، مشکل دیگر روستاها نیز در اسرع وقت رفع می شود.

وی با اشاره به عدم وجود راه دسترسی و مشکل قطع برق در برخی مناطق اظهار داشت: در حال حاضر ۱۳ روستای شهرستان دوره و چگنی ، ۱۰ روستا در شهرستان پلدختر، ۳ روستا در شهرستان دلفان، ۱ روستا در شهرستان سلسله و ۲ روستا در شهرستان الیگودرز با مشکل مواجه هستند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید