وزیر نیرو در بازدید از نیروگاه نیشابور
تاریخ: ۱۷:۴۵ :: ۱۴۰۵/۰۱/۰۳
تامین آب و برق همچنان برقرار است

عباس علی آبادی وزیر نیرو در بازدید از نیروگاه نیشابور با اشاره به آمادگی نیروگاه‌های کشور برای تولید برق، بر تلاش شبانه‌روزی همکاران برای تامین آب و برق تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، وزیر نیرو در بازدید از نیروگاه نیشابور با اشاره به آمادگی نیروگاه‌های کشور برای تولید برق، بر تلاش شبانه‌روزی همکاران برای تامین آب و برق تاکید کرد.

عباس علی آبادی گفت: در حال حاضر و با توجه به ایام غیرپیک، ظرفیت تولید برق کافی برای تامین نیاز منطقه وجود دارد.

نیروگاه‌های کشور آماده تولید برق هستند و همکاران ما شبانه‌روز در تلاش هستند تا خللی در تامین آب و برق به وجود نیاید.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید