مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۱۵ :: ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
تاکنون ۲۲ هزار و ۵۹۱ نفر موفق به اخذ تسهیلات ازدواج شده اند

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان خبر داد: در سال جاری بیش از ۲۲ هزار وام ازدواج به زوج‌های جوان این استان پرداخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حشمت الله امان الهی شامگاه دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه که به مناسبت روز جوان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام اظهار داشت: در حال حاضر دو مرکز مشاوره ازدواج فعال در استان لرستان وجود دارد که علاوه بر این صدور مجوز دو مرکز دیگر صادر شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۴۴ کارگاه آموزشی ازدواج و تعالی خانواده برای یک هزار و ۶۸۹ نفر به مدت ۲۳۱ ساعت برگزار شد، اظهار داشت: امسال ۲۵۴ کارگاه برای پنج هزار و ۸۹۹ نفر به مدت ۴۷۳ ساعت در سطح استان لرستان برگزار شده است.

امان‌الهی خاطر نشان کرد: درسال گذشته ۲۴ هزار و ۸۱ نفر برای دریافت وام ازدواج ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از ۲۱ هزار نفر تسهیلات خود را دریافت و بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر موفق به تسهیلات نشده اند.

این مسئول گفت: امسال ۲۸ هزار و ۵۸۶ نفر در استان لرستان برای دریافت تسهیلات ازدواج ثبت نام کردند که تاکنون ۲۲ هزار و ۵۹۱ نفر موفق به اخذ تسهیلات شده اند و بیش از ۵ هزار نفر در صف تسهیلات ازدواج قرار دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: در حال حاضر ۹۰ سازمان مردم نهاد در استان فعالیت دارند که مجوز ۹ سازمان مردم نهاد دیگر در دست اقدام است.

وی گفت: دو خانه جوان در استان طی سال گذشته و امسال راه اندازی شده و خانه های جوان شهرستان های پلدختر، چگنی و کوهدشت درحال راه اندازی است

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید