گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۰:۴۹ :: ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
تاکید منتخب مردم خرم آباد و چگنی بر شتاب و سرعت طرحهای ریلی و آزادراهی لرستان

منتخب مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بر لزوم شتاب و سرعت در اجرای ساخت راه‌آهن دورود-خرم‌آباد-اندیمشک و آزادراه خرم آباد اراک تاکید کرد .

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر مرتضی محمودوند در دیدار با خادمی معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه حمل و نقل ریلی نقشی مهم و اساسی در توسعه اقتصادی دارد خواستار تسریع در روند ساخت راه آهن دورود-خرم آباد-اندیمشک شد.

وی افزود : یکی از مهمترین مطالبات مردم استان بخصوص مردم خرم اباد تکمیل راه اهن و ازادراه خرم اباد است و اعتقاد داریم این پروژه ها کمک شایانی به صرف جویی در مصرف سوخت و کاهش مدت زمان سفر خواهند کرد،

محمودوند در ادامه گفت: ضرورت دارد دولت با حمایت و جدیتی بیش از پیش اتمام این پروژه را در دستور کار قرار دهد و ما نیز بعنوان وکلای مردم سخت بدنبال تخصیص اعتبارات مورد نیاز این مطالبات مردم خواهیم رفت.

در ادامه این دیدار دکتر خادمی به ارائه گزارشی پیرامون روند ساخت و توسعه پروژه های مذکور پرداخت و گفت:خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت پذیرفته است و ما به دنبال پایان یافتن هرچه زودتر این پروژه ها هستیم.

تنظیم‌ خبر: سید احمد موسوی

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید