فرمانده نیروی انتظامی لرستان:
تاریخ: ۱۷:۵۵ :: ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
تبلیغات رنگارنگ رسانه های معاند درصدد اعمال چهارشنبه سوزی در کشور است

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صبح امروز سردار مهدیان نسب فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: همواره آتشبازی و بازی با مواد منفجره در چهارشنبه آخر سال موجب خطراتی برای سلامت مردم در آستانه نوروز می شود، از این رو به دنبال کنترل این سنت خطرناک هستیم […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صبح امروز سردار مهدیان نسب فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: همواره آتشبازی و بازی با مواد منفجره در چهارشنبه آخر سال موجب خطراتی برای سلامت مردم در آستانه نوروز می شود، از این رو به دنبال کنترل این سنت خطرناک هستیم که با مدیریت مردم محوری و رعایت جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای خانواده ها، قشر سالمند و کودکان، بتوانیم مخاطرات چهارشنبه سوری را نیز مهار کنیم.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه تبلیغات رنگارنگ دشمن و رسانه های معاند در صدد اعمال چهارشنبه سوزی در کشور است، گفت: چهارشنبه آخر سال همه همکاران پلیس، ترافیک و نیرو انتظامی در سطح شهر حضور دارند و هر کس در محله خودش نیز باید با پلیس مشارکت داشته باشد و نیازمند محله محوری نیز هستیم.

وی در ادامه حفاظت از درختان را تیز از دیگر وظایف مشترک پلیس و مردم عنوان کرد و گفت: گشت و کنترل تجمع و آتش بازی در محلات زیباکنار، بلوار ولایت ، کوی فلسطین و سایر نقاط شهر برقرار است و خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.

سردار مهدیان نسب با اشاره به برقراری گشت های نوروزی نیز بیان داشت: در عملیات بزرگ نوروزی نیز ۵ هزار و ۹۴۰ نفر حضور دارند و ۳۴۰ نفر نیروی کمکی از ناجا و دو هزار و ۹۴ نفر شبگرد و۷۳۴نفر نگهبان محلی و پلیس افتخاری را نیز ساماندهی کرده ایم.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان اذعان داشت: در ۴۸ نقطه از استان ایست بازرسی داریم و بسیار خرسندیم که طی یازده ماهه سال ۹۷ شاهد بیش از ۱۱ هزار تماس تلفنی مردم با پلیس بوده ایم که ۶۸ درصد آن نیز عملیاتی شده است.

گفتنی ست: سردار مهدیان نسب خبر داد: جابجایی دام زنده و وسایل منزل در ایام نوروز حتما باید با مجوز کلانتری محل باشد.

وی در پایان گفت: برای روز طبیعت هم طرح ویژه ای از سوی مراکز پلیس طراحی شده که مردم بتوانند در طبیعت حضور پیدا کنند و با تمام توان پاسخگوی امدادرسانی، کنترل ترافیک و حفظ آرامش مردم در طبیعت باشند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید