به مناست سالروز تولد حضرت زهرا(س)
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۱۴ :: ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
تجلیل از بانوان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان/ حضرت زهرا (س) یک الگوی جامع برای بانوان است

به مناسبت گرامیداشت هفته مقام زن و روز مادر و خجسته سالروزمیلاد حضرت فاطمه زهرا (س)  مراسم تجلیل از بانوان اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان ، با حضور سرپرست امور زنان و خانواده استانداری لرستان مدیرکل و معاونین، جمعی از همکاران و بانوان شاغل در این اداره کل، در سالن اجتماعات برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در ابتدای این مراسم، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان ضمن خیرمقدم و تبریک این میلاد فرخنده اظهار داشت: بانوان این سرزمین با الگو قردادن بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره(س) نقش آفرینی  بی بدیلی در صحنه های انقلاب و جنگ تحمیلی داشته و هم اکنون نیز با جانفشانی ها و ایثار خود دوشادوش مردان در صحنه های ملی حضور دارند.

وی در ادامه افزود: موفقیت هر مجموعه ای مرهون همکاری، همدلی و مشارکت صمیمانه و دقت در اجرا و ظرافت های امور توسط بانوان است چرا که تجربه ثابت کرده اموری که به بانوان کارمند در هر مجموعه ای سپرده شود بهتر و به نحو احسن اجرا خواهد شد، دراین‌میان بانوان تلاش‌گر این اداره کل در جهت ترویج مهارت آموزی و ایجاد اشتغال،نقش‌بسیار ارزشمندی داشته‌اند و هفته زن و روز مادر، فرصتی است تا از  تلاش و همت والای این بانوان گرانقدر تقدیر و تجلیل شود.

معتمدی در پایان ضمن اشاره به جامعه هدف آموزش های مهارتی خواستار توجه بیشتر به قشر آسیب‌پذیر جامعه، بالاخص زنان سرپرست خانوار، بدسرپرست و آسیب‌دیده اجتماعی، در راستای ایجاد اشتغال پایدار و کارآفرینی شد.

در ادامه این مراسم فریبا ولی پور عالم سرپرست امور زنان و خانواده استانداری لرستان ضمن تبریک این ایام فرخنده، به برشمردن ویژگی های شخصیتی حضرت فاطمه زهرا پرداخته و افزود: بلند همتی ایشان در پیگیری امور سرلوحه بانوان این سرزمین است، ایشان الگوی کامل و جامع در همه ابعاد برای زنان هستند.

وی در ادامه افزود: جامعه ای به پیشرفت دست خواهد یافت که در آن زن و مرد هم پای یکدیگر برای پیشرفت و تعالی جامعه کار و تلاش کنند و در این زمینه نقش بانوان به‌عنوان مادر و مربی، ستودنی است.

فریبا ولی پور عالم  در ادامه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در راستای پرورش نسل جوان بیان کرد: در جامعه امروز بزرگ‌ترین مجاهدت  بانوان فرزندآوری، تربیت فرزندان صالح و خدمت به خانواده است.

درپایان این مراسم از کلیه بانوان حاضر درجلسه با اهدا گل و لوح تبریک تقدیر به‌عمل آمد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید