گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۳:۰۲ :: ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
تجلیل از خانواده شهدا، فعالان و رابطین نماز در برق لرستان

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، به مناسبت گرامیداشت روز شهید و شهداء، مدیرعامل ، مدیرامور ایثارگران و روابط عمومی از خانواده شهدای کارکنان برق لرستان بازدید و قدردانی نمودند، این گزارش حاکیست در روز ۲۲ اسفندماه که روز شهید نامگذاری شده است با خانواده شهید علی نقی دالوند در شهرستان دورود دیدار و تجلیل […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، به مناسبت گرامیداشت روز شهید و شهداء، مدیرعامل ، مدیرامور ایثارگران و روابط عمومی از خانواده شهدای کارکنان برق لرستان بازدید و قدردانی نمودند، این گزارش حاکیست در روز ۲۲ اسفندماه که روز شهید نامگذاری شده است با خانواده شهید علی نقی دالوند در شهرستان دورود دیدار و تجلیل بعمل آمد.

دفتر روابط عمومی در این خصوص اظهار داشت: مهندس فریدون خودنیا مدیرعامل شرکت ، مراد سلیمانی معاونت منابع انسانی و سرپرست امور ایثارگران و خانم بهاری فرماندار شهرستان دورود به پاس قدردانی از خانواده شهید دالوند که نمونه بارزی از اسوه های استقامت و پایداری برای آحاد جامعه هستند در جمع این عزیزان حضور یافتند و با اهدای لوح تقدیر از آنها قدردانی نمودند.

مهندس خودنیا در جمع خانواده شهید دالوند اظهار نمودند: شهدا با اهدای خون خود ارزشها و آرمان ها ی انقلاب را تحکیم بخشیدند و فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را بعنوان یک اصل در جامعه ترویج نمودند.

مدیرعامل برق لرستان گفت: وجود خانواده معظم شهدا و صبر و پایداری آنان باعث برکت برای نظام مقدس اسلامی است و همه ملت عزیز ایران باید استقامت و شکیبایی آنان را برای خود الگو قرار دهند تا در راه رسیدن به هدف و تحقق ارمانهای امام موفق باشند.

مهندس خودنیا در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه شرکت توزیع برق استان لرستان در زمینه فعالیت های فرهنگی و تاسی از پیام شهیدان همواره پیشرو بوده و مصداق بارز آن تجلیل از فعالان و رابطین نماز و ائمه جماعت در سطح شرکت می باشدکه طی هفته گذشته به میزبانی آیت الله میرعمادی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد در بیت آن بزرگوار برگزار گردید.

وی گفت فعالان و رابطین نماز ستاد و شهرستان ها که حدودأ ۴۰ نفر بودند با حضور آیت الله میرعمادی و حجت الاسلام چراغی رئیس محترم ستاد اقامه نماز استان مورد تشویق قرار گرفتند و از خدمات آنان در عرصه های فرهنگی و دینی خصوصأ نماز تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

مهندس خودنیا در پایان بخشی از فعالیت های فرهنگی ۹۷ را برای حاضرین در مراسم تشریح نمودند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید