از محل اعتبارات دفتر امور اجتماعی استانداری لرستان تامین شد؛
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۷:۱۰ :: ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
تجهیز مراکز کانون پرورش فکری کودکان استان لرستان

در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، کشف استعدادهای کودک ونوجوان،تعدادی از مراکز کانون پرورش فکری کودکان استان از طریق اعتبارات دفتر امور اجتماعی استانداری، با وسایل سمعی، بصری، کامپیوتر و ... تجهیز شدند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مریم پورسرتیپ مدیرکل محترم اموراجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان و هیئت همراه و محمدجواد محمدی مدیرکل کانون استان از تجهیزات خریداری شده بازدید کردند.

پورسرتیپ بیان داشت: با پیگیری های دفتراموراجتماعی استانداری لرستان در اجرای برنامه‌های کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، بیش از مبلغ دومیلیارد و چهارصد و نود میلیون ریال به منظور خرید تجهیزات به کانون پرورش فکری استان لرستان اختصاص یافت که این مبلغ پس از نیاز سنجی با خرید تجهیزات برای کتابخانه های سیار کانون جهت استفاده ی مناطق محروم و کمتر برخوردار شهرستان هزینه گردید.

وی افزود: از محل این اعتبار کتابخانه سیارشهری شماره دوخرم آباد با ساخت اتاقک و قفسه کتاب و…تکمیل شد و تجهیزات؛ میکروسکوپ، کامپیوتر به همراه وسایل جانبی، صندلی تاشو، چتر(سایه بان) وسایل صوتی و تصویری(آمپلی فایر و میکروفن)، ویدیو پروژکتور، پرده نمایش، هارد اکسترنال، میز و صندلی مطالعه، فوتبال دستی و … خریداری و بزودی رونمایی و جهت بهره‌برداری به این مراکز ارسال خواهدشد.

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان، ضمن تقدیر از مدیرکل و کارکنان کانون به خاطر ارائه خدمات فرهنگی به مناطق کم برخوردارگفت: کانون پرورش فکری ظرفیت خوبی مانند مراکز ثابت و کتابخانه های سیار را دراختیار دارد که می تواند نقش مهمی دربحث آموزش و فرهنگ سازی دربخش هایی ازجامعه که مراکز آموزشی و امکانات فرهنگی در دسترس ‌ندارند، ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه بیش از چهل محله حاشیه نشین در لرستان وجود دارد افزود: مراکز کانون پرورش فکری در کنار نهادهای مردم نهاد و دفاتر تسهیلگری، با خلاقیت و نوآوری و برنامه ریزی و حضور مستمر در مناطق کم برخوردار در جهت کاهش آسیب های اجتماعی، کشف استعدادهای کودک ونوجوان و کمک به تقویت این قشر تلاش کنند تا شاهد رشد و شکوفایی روز افزون فرزندان این مرز وبوم باشیم.

وی ضمن تقدیر از ریاست سازکان امور اجتماعی کشور، اظهار امیدواری کردکه با همکاری و همراهی همه دستگاه ها وتداوم حمایت های سازمان اموراجتماعی کشور، شاهد رفع محرومیت درمناطق کم برخوردار باشیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید