گروه: خبر
تاریخ: ۲۰:۱۸ :: ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
تخفیف خدمات دندانپزشکی برای خبرنگاران

مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرگزاری های لرستان از تخفیف 30 تا 40 درصدی خدمات دندانپزشکی برای خبرنگاران عضو خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان لرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، امین ساکی گفت: در جلسه مشترک با مدیریت کلینیک دندانپزشکی آریا خرم‌آباد مقرر شد تا خبرنگاران عضو خانه مطبوعات لرستان، از خدمات دندانپزشکی با تخفیف ۳۰ تا ۴۰ درصدی بهره‌مند شوند.

وی، افزود: بر اساس توافق صورت گرفته، خبرنگاران عضو، با در دست داشتن معرفی نامه از خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان، می‌توانند از خدمات کلینیک دندانپزشکی آریا خرم‌آباد استفاده کنند.

هزینه‌های درمانی در اقساط ۳ تا ۵ ماهه پرداخت می‌شود

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان تصریح کرد: خدمات ارائه شده توسط این مرکز پیراپزشکی با در نظر گرفتن تخفیف ۳۰ تا ۴۰ درصدی، نسبت به تعرفه‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و خبرنگاران، هزینه‌های درمانی را در اقساط ۳ تا ۵ ماهه پرداخت خواهند کرد.

ساکی ادامه داد: مواد اولیه استفاده شده در این کلینیک از نوع درجه یک بوده و بر اساس توافق صورت گرفته، هرگونه قصور احتمالی در ارائه خدمات، از سوی مدیریت این مجموعه جبران خواهد شد.

خدمات ارائه شده تا سقف ۳۰ میلیون ریال است

وی، تاکید کرد: خبرنگاران عضو خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان جهت بهره‌مندی از این خدمات «تا سقف ۳۰ میلیون ریال» می‌توانند از صبح روز دوشنبه ۱۸ تیرماه ۹۷، درخواست کتبی خود را به خانم کمالوند مسوول دفتر خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان تحویل دهند تا نسبت به صدور معرفی نامه‌ها اقدام لازم به‌عمل آید.

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان ضمن تقدیر از همکاری و همراهی مدیریت، پزشکان و کارکنان کلینیک دندانپزشکی آریا، گفت: هدف از این اقدام و اقدامات مشابه، خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به خبرنگاران رفع مشکلات پیش روی اصحاب رسانه استان است که امیدواریم این اقدامات مورد رضایت خداوند متعال و همکاران محترم قرار بگیرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید