گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۳:۳۰ :: ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
تداوم بردهای خانگی خیبر در خرم آباد/ پیش به سوی لیگ برتر

تیم فوتبال خیبر خرم آباد سه شنبه شب در هفته بیست و ششم مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور میزبان نفت و گاز گچساران بود که در نهایت برابر این تیم با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، به نقل از وارک نیوز، تیم های فوتبال خیبر و نفت و گاز گچساران در جریان هفته بیست و ششم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز سه شنبه ۲۱ فروردین ماه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با برتری خیبر به پایان رسید.

سینا خادم پور،مهدی کیانی، حمیدرضا رضا طاهرخانی،علیرضا دغاغله،کورش سلکی، حسبن ابرقویی،فرید امیری،سجاد دانایی باغکی،علیرضا امیرخانی،حسبن نخودکی و امیر حسین عسکری در تیم خیبر بازی کردند.

علی حدادی فر، محسن آقایی، امین رضایی قلعه، محمد مهدی عسگری، میلاد باقری، رضا کاملا چعب، علی قربانخانی، راستین قربانخانی، راستین خرقانی، مهدی کربلایی، مجید تاجیک، ساسان جعفری کیا در تیم نفت و گاز گچساران بودند.

علی قربان خانی تک گل گچساران را وارد دروازه کرد و زننده گل های خیبر علیرضا دغاغله و مهدی کیانی بودند.

کوپال ناظمی داور این دیدار بود و مهدی الوندی، امیرمحمد داودزاده، سجاد باهنر و رسول اولیایی او را در قضاوت این بازی یاری کردند.

تیم فوتبال خیبر خرم آباد پیش از این دیدار با ۲۵ بازی، ۱۹ برد، یک تساوی، پنج باخت، ۴۰ گل زده، ۱۳ گل خورده، تفاضل گل ۲۷ و ۵۸ امتیاز صدرنشین جدول تیمی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور است.

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید