گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۳۸ :: ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
تدوین ٦٣ راهکار فرهنگی تحقق شعار سال توسط دبیرخانه ی شورای فرهنگ عمومی لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از تدوین ٦٣ راهکار فرهنگی تحقق شعار سال توسط دبیرخانه ی شورای فرهنگ عمومی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حجت الاسلام حمید رضا حنان در نود و هشتمین جلسه ی شورای فرهنگ عمومی استان که پیش از ظهر امروز در دفتر نماینده ی ولی فقیه در لرستان برگزار شد ، گفت : با توجه به تاکید مقام معظم رهبری(مدالظله العالی) بر حمایت از کالای ایرانی ، موضوع راهکارهای فرهنگی تحقق شعار سال در برنامه های شورای فرهنگ عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: تحقق شعار سال راهکارهای مختلف ، سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی دارد، اما راهکارهای فرهنگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و حمایت از کالاهای ایرانی باید به یک فرهنگ عمومی در سطح جامعه تبدیل شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان لرستان تصریح کرد : دبیرخانه ی شورای فرهنگ عمومی استان با تشکیل جلسه ی کارشناسان دستگاه های فرهنگی عضو شورا ، این بحث را مورد بررسی قرار داده و پس از چندین روز کار عملی ، ٦٣ راهکار فرهنگی متناسب با رسالت دستگاه های مختلف تدوین و به شورای فرهنگ عمومی استان ارائه کرده است .

حنان خاطر نشان کرد: اعضای شورا می بایست پس از بررسی این راهکارها، نظرات خود را در اولین فرصت به دبیرخانه ارسال نمایند تا در اسرع وقت با امضای استاندار محترم ابلاغ گردد.

وی همچنین اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن روز ١٣ آبان ، موضوع راهپیمایی این روز و مبارزه با استکبار جهانی نیز در نود وهشتمین جلسه ی شورا بررسی می شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید