گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۹:۵۴ :: ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
تردد در محور خرم آباد-اراک فقط با استفاده از زنجیر چرخ امکانپذیر است

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با توجه به شدت بارش برف در محور خرم آباد – اراک، تردد در این محور فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است، مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند. عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: باتوجه به شدت بارش برف در محور خرم آباد – اراک […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با توجه به شدت بارش برف در محور خرم آباد – اراک، تردد در این محور فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است، مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: باتوجه به شدت بارش برف در محور خرم آباد – اراک تردد وسایل نقلیه در این محور بسیار کند و فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است از این رو به مردم توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
وی با بیان اینکه تمام نیروهای عملیاتی، ستادی و امکانات راهداری لرستان برای مدیریت وضعیت موجود بسیج شده است، گفت: در حال حاضر اکیپ‌های راهداری در محورها مشغول خدمت‌رسانی به مردم و باز نگه داشتن جاده هستند.
شرفی خاطرنشان کرد: با توجه به شدت بارش و آبگرفتگی در اکثر محورهای استان، به مردم توصیه می‌شود ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری، درصورت ضرورت با رعایت سرعت مطمئنه و همراه داشتن تجهیزات ایمنی از جمله زنجیرچرخ، لباس گرم و پتو سفر کنند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید