گروه: خبر
تاریخ: ۱۹:۰۴ :: ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
تشکیل کانون کارآفرینان در مسیر توسعه اقتصادی استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در جلسه هیئت امنای کارافرینان استان که ظهر امروز در استانداری لرستان برگزار شد، گفت:اگر به کانون کارافرینی در استان به صورت جدی توجه شود این کانون می تواند در استان نقش موثری ایفا کند چون در شرح وظایف و تشکیلاتش پیش بینی بصورتی انجام گرفته که می تواند در تصمیم سازی و اجرای برنامه ها مفید واقع شود.

سجاد بهاروند- به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، گودرز امیری افزود: این کانون می تواند در شورای برنامه ریزی وارد عرصه شده و نظرات مشاوره ای در اختیار شورای برنامه ریزی قرار دهد و مسیر توسعه اقتصادی لرستان را تدوین کند و در مسیر ترویج کارافرینی می تواند گامهای موثری بردارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به اینکه جلسات هیئت امنای کارافرینی بایستی بصورت مستمر و دوماه یکبار صورت پذیرد؛گفت: باید جلسات کانون و هیئت امنا کارآفرینان استان در زمان مقرر تشکیل شود.

امیری افزود: همچنین باید تصمیمات لازم در این خصوص لحاظ شود و جلسات کانون ها در کارگروههای تخصصی زیر مجموعه ان هم به صورت مستمر تشکیل شود و موانع و مشکلات انها در هیئت امنای ان مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: شکل گیری هیئت امنای کارافرینان بعنوان اقدامی موثر و مفید مورد توجه قرار گیرد چون کارهایی که شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت قرار شد انجام شود ولی به هر دلیل صورت نگرفت قابل حل شدن و انجام پذیر است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید