دبیر جامعه اسلامی کارگران لرستان:
تاریخ: ۲۰:۴۲ :: ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
تعامل خوبی بین تشکل های کارگری استان برقرار است

دبیر جامعه اسلامی کارگران لرستان گفت: در راستای پی گیری حق و حقوق کارگران تعامل خوبی بین تشکل‌های کارگری استان برقرار است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، علی دهقان نژاد در نشست دبیرکل و اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور که به میزبانی لرستان برگزار گردید، از تعامل مطلوب و مناسب بین تشکلات کارگری با مدیران کار و تامین اجتماعی سخن گفت و ادامه داد: خوشبختانه تعامل خوبی در راستای همکاری و همفکری با مدیران حوزه‌ی کارگری در استان وجود دارد، به گونه‏ای که مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری درب اتاق خود را به روی کارگران باز گذاشته و همواره پاسخگوی دغدغه‎های کارگران بوده و هستند.

دهقان‌نژاد با اعلام این‌که جامعه اسلامی کارگران لرستان دارای بیش از ۲۰۰۰ نفرعضو شناسنامه‌ دار است، افزود: با تمهیداتی ک در نظر گرفته شده است با عضوگیری جامعه اسلامی امتیازات و خدمات ویژه‌ای به کارگران داده می‎شود که بتوانند از خدمات رفاهی مطلوب و مناسبی بهرمند شوند.

وی افزود: حدود۷۰ درصد شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران استان را جوانان نخبه کارگری و صاحب فکر و ایده تشکیل داده‎اند که با تشکیل یک اتاق فکر در راستای حل مشکلات و موانع تولید کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی استان جلسات متعدد و مثمر ثمری را برگزار نموده‌اند.

دهقان‎نژاد با بیان این‌که به دنبال حل مشکلات کارخانجات و واحدهای تولیدی استان از هیچ تلاشی فرور گذار نبوده‌ایم، اظهار داشت: هدف جامعه اسلامی کارگران لرستان تحقق شعار سال (رونق تولید) بوده و در این مسیر با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت‌های مدیران استان تمام تلاش خود را به کار گرفته‎ایم.

دبیر جامعه اسلامی کارگران لرستان ادامه داد: با بازدید و سرکشی از کارخانجات برای رفع مشکلات موجود و رونق تولید واحدهای تولیدی جلسات مختلفی با نخبگان کارگری برگزار و در حد امکان راه حل‎هایی برای برون رفت آن‎ها از مشکلات موجود اتخاذ و ارائه می‌شود.

دهقان‌نژاد با اعلام این‌که به دنبال شناسایی و جذب نخبگان کارگری در بدنه شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران استان هستیم، اضافه کرد: در همین راستا دبیران جامعه اسلامی کارگران در سایر شهرستان‌های استان نیز از بین افراد ولایتمدار، انقلابی، فعال و نخبه کارگری انتخاب و معرفی شده‌اند.

وی در پایان تصریح نمود: جامعه اسلامی کارگران لرستان طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با مشارکت حداکثری درانتخابات پیش رو با حمایت از کاندیدای واجد شرایط به دنبال احقاق حقوق جامعه کارگری گام خواهد برداشت.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید