معاون سیاسی استانداری لرستان:
تاریخ: ۲۲:۱۳ :: ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
تعامل و وحدت نمایندگان و استاندار کلید توسعه لرستان است

شامگاه امروز سه‌شنبه ۱۲ بهمن ماه معاون سیاسی -امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در گفتگوی ویژه خبری با شبکه افلاک، با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در آستانه دهه مبارکه فجر ،گفت: پایه های اصلی نظام اسلامی مردم هستند و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی جامعیت آن است که با پشتوانه های مردمی مرزها را درنوردیده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر بهرام ستاری افزود : دشمنان پس از پیروزی انقلاب بدنبال محدود کردن آن و ضربه زدن به مردم و دستاوردهای آن بودند اما از این غافل بودند که پایه های اصلی این نظام مردم هستند و توطئه های آنان را خنثی خواهند کرد .

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری لرستان در ادامه به سکانداری مقام معظم رهبری در انقلاب اسلامی پرداخت و گفت :مقام معظم رهبری با رهنمودهای حکیمانه کشور را از طوفان ها نجات داد و همواره باعث شکست دشمنان مردم و انقلاب در عرصه های داخلی و خارجی شده و بدرستی هدایت گر کشتی انقلاب اسلامی می باشد .

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وحدت رویه استاندار آنرا رمز موفقیت و توسعه استان دانست و گفت: خوشبختانه تعامل نمایندگان و استاندار در پیگیری و رفع موانع و مشکلات استان تا کنون گره گشا بوده و این وحدت رویه می تواند رمز موفقیت و توسعه لرستان باشد.

وی با تقدیر از همگامی و همدلی نمایندگان با مسوولان در استان بخصوص استاندار ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: خوشبختانه رویه مثبتی که در پیش گرفته شده است در ادوار گذشته کم سابقه بوده و این امر بیانگر عزم جدی نمایندگان و استاندار برای برون رفت استان از مشکلات است.

معاون استاندار با اشاره به برنامه های دهه فجر در استان افزود :دهه فجر امسال با رویکردهای متفاوت برگزار خواهد شد.

ستاری گفت : در حوزه های عمرانی و اقتصادی همه شهرهای استان شاهد اجرا و افتتاحات خواهیم بود .

معاون استاندار تخصیص صد درصدی ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار را بخشی از دستاوردهای سفر رییس جمهور به استان یاد کرد و افزود : استاندار لرستان با جدیت کار را در استان آغاز نمود و با کار کارشناسی نقاط آسیب پذیر و ظرفیت ها و پتانسیل های استان را شناسایی و با اجماع نظر نخبگان ، نمایندگان و کارشناسان ندای مردم استان را به مرکز منتقل کرد.

ستاری ادامه داد :این سفر برای مردم استان دستاوردهای ارزشمندی را بدنبال خواهد داشت و تیم مدیریت استان با جدیت تمام بدنبال اجرایی کردن مصوبات سفر در استان هستند که اختصاص ۱۰۰ درصدی ۵۰۰ میلیارد تومان تنها بخشی از اثرات این سفر برای مردم استان لرستان می باشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید