معاون سیاسی استاندار:
تاریخ: ۲۳:۰۰ :: ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
تعدادی از عوامل اغتشاشات اخیر دستگیر شدند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان خبر داد: تعدادی از عوامل اغتشاشات اخیر که ارتباطاتی با جریانات خارجی هم دارند، دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، به نقل از ایرنا، مجید منعمی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی مردم خرم‌آباد در سخنانی اظهار داشت: اتفاقات اخیر جریان هدایت‌شده و سازمان‌یافته‌ای از خارج کشور بوده که در لرستان در حال مدیریت بوده و اوضاع این استان با همکاری مردم، نیروی انتظامی و سپاه کنترل شده است.

وی ادامه داد: صف افرادی که از روی احساس و برای مشکلاتی که در حوزه‌های اشتغال و اقتصاد جامعه به‌وجود آمده معترض هستند از صف اغتشاشگران و فتنه گران جدا است و از جوانان کشور انتظار داریم با نگاه روشن از طریق مبادی قانونی اعتراض‌های مسالمت‌آمیز خود را بیان کنند.

وی افزود: مخالف اغتشاش هستیم و امیدواریم که همه این بصیرت را داشته باشند و خود را از اغتشاشگران جدا کنند، ما نیز شنونده اعتراضات مردم هستیم و سعی دولت سیزدهم برطرف کردن مشکلات مردم است.

منعمی بیان کرد: تعدادی از لیدرهای اغتشاشات که مشخص‌شده ارتباطاتی با جریانات خارجی هم داشته اند و بعضاً بومی استان لرستان و یا غیربومی بوده‌اند دستگیر شده‌اند و جای نگرانی وجود ندارد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید