معاون اجرایی رئیسجمهور در گفتوگو با معاون برق و انرژی وزارت نیرو، آخرین وضعیت شبکه توزیع برق کشور در روزهای اخیر را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش پایگاه خبری سنگنوشته، مصطفی رجبیمشهدی، معاون وزیر نیرو در گفتگو با خبرنگاران گفت: تاکنون در تهران بزرگ ۱۷۰ مورد حادثه در شبکه توزیع و در شبکه انتقال حدود ۶۰ مورد حادثه داشتیم که همکاران ما در کمتر از یک ساعت توانسته اند خاموشی ها در تهران را برطرف کنند.
رجبی افزود: تاکنون ۱.۲ همت خسارت به شبکه برق وارد شده است، اما نیازمند بررسی دقیق تر است. خرابی ها در بخش های متفاوت و عمده ای از شبکه برق اتفاق افتاده که با تلاش همکاران توانسته ایم تا این لحظه شرایط شبکه را خوب نگه داریم.





