گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۴۹ :: ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
تغییر کاربری اراضی کشاورزی وابستگی به بیگانگان را موجب می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی موجب وابستگی کشور به بیگانگان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در جلسه صیانت از تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی زراعی لرستان، اظهار کرد: بخش عمده‌ای از مردم استان به طور مستقیم و غیرمستقیم در بخش‌های مختلف کشاورزی فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: حفظ اراضی مربوط به بخش کشاورزی موجب امنیت غذایی جامعه می‌شود، ضمن اینکه زمینه استمرار اشتغال پایدار را نیز سبب می‌گردد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، حفظ اراضی کشاورزی و اشتغال پایدار را دو موضوع مهم خواند و افزود: برنامه‌ریزی‌ از سوی متولیان بایستی در جهت صیانت از اراضی ملی و همچنین حفظ و توسعه زمینه‌های اشتغال در استان شود. 

حجت‌الاسلام شاهرخی بیان داشت: دشمنان درصدد هستند با تحریم‌های مختلف، به‌گونه‌ای ملت‌ها را تحت سلطه قرار دهند، با این وجود امروز تنها کشوری که پنجه در پنجه استکبارجهانی انداخته، جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه در راستای تقویت اقتصاد کشور بایستی به فعالان حوزه کشاورزی توجه شود، گفت: تغییر کاربری اراضی باعث می‌شود روستاها از کارکرد اصلی خود خارج شده و در نهایت وابستگی کشور را به دنبال دارد، بنابراین بایستی مسوولان ضمن پیگیری مشکلات کشاورزان، توسعه بخش کشاورزی را در دستور کار قرار دهند. 

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید