گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۱۰ :: ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
تقدیر از برگزیدگان مسابقات هفته زمین پاک در سلسله

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، رئیس اداره محیط زیست شهرستان سلسله از تقدیر از برگزیدگان مسابقات هفته زمین پاک در این شهرستان خبر داد. علیرضا رحیمی گفت: در مراسمی با همکاری ادارات حفاظت محیط زیست، آموزش و پرورش، مجتمع فرهنگی حضرت معصومه (س) و پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان سلسله از برگزیدگان مسابقات هفته […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، رئیس اداره محیط زیست شهرستان سلسله از تقدیر از برگزیدگان مسابقات هفته زمین پاک در این شهرستان خبر داد.

علیرضا رحیمی گفت: در مراسمی با همکاری ادارات حفاظت محیط زیست، آموزش و پرورش، مجتمع فرهنگی حضرت معصومه (س) و پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان سلسله از برگزیدگان مسابقات هفته زمین پاک تقدیر به عمل آمد.

رحیمی اظهار داشت: در هفته زمین پاک ( ۲ الی ۸ ) اردیبهشت مسابقاتی با موضوع نقاشی، انشاء و نیز ساخت کاردستی با مواد دوریختنی و زائد در خصوص زمین پاک برگزار شد؛ که پس از بررسی آثار ارائه شده به دبیرخانه، آثار برتر انتخاب و از صاحبان آنها تقدیر بعمل آمد.

رحیمی آموزش و فرهنگ سازی را عامل اصلی حفاظت از محیط زیست برشمرد و عنوان داشت: با همکاری آموزش و پرورش شهرستان سلسله گامهای خوبی در راستای ارتقاء دانش زیست محیطی در مدارس این شهرستان برداشته شده است.

بازگشت به خانه
برچسب ها: ,

پاسخی بگذارید